Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Prabuty
600 cm3
78 KM
54 Nm
4.50 s
Suzuki GSF 600 Bandit- typowy naked bike średniej klasy, ze sprawdzoną jednostką napędową. Wygodna, prosta pozycja za kierownicą. Motocykl typowy do turystyki, choć mocy mu nie brakuje i poszaleć też trochę można.
Brak
4-cylindrowy, rzędowy 4-suwowy, chłodzony powietrzem i olejem SACS, DOHC, TSCC z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, wielostopniowa regulacja twardości
TYLNE ZAWIESZENIE
wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, 7-przełożeniowe regulowane naprężenie wstępne sprężyny, 4-stopniowa regulacja siły tłumienia
Nie wypowiadam się, bo za mało jeździłem.
- Szyba turystyczna
- Regulacja i synchro gaźników
- "ukrywacz/chowacz" tablicy rejestracyjnej
- Tankbag
- Tankpad
- Stelaże pod kufry
- Wydech przelotowy
- Oryginalne naklejki Suzuki Bandit i okleiny na felgi
- Crashpady bądź klatka/ gmole
Plusy:
- 4 gary
- moc
- przyspieszenie
- dźwięk
- prostota
Minusy:
- hamulce (za słabe w porównaniu do przyspieszenia)
- spalanie
Ulica to nie tor wyścigowy, inne pojazdy to nie rywale ;)
- Darmowej benzynie
- Nawijaniu dużej ilości kilometrów i odwiedzeniu wielu zlotów motocykowych na GSF-ie
- Podróży w USA na H-D