Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
1003 cm3
98 KM
105 Nm
3.20 s
Piękny, oryginalny, duży, wygodny turystyk. W mieście też daje bez większego problemu radę.
Tego motocykla nie trzeba tuningować - było by to profanacją :) Jest Najpiękniejszy w oryginalnej formie :)
Wysoka kultura pracy. Wysoki moment obrotowy. Moc wystarczająca do naprawdę szybkich przyspieszeń :) Tania eksploatacja. bardzo dużym atutem jest wtrysk paliwa - ułatwia życie i zmniejsza obsługę do minimum. Niestety silniki mają lekki apetyt na olej lecz przy tym nie kopcą. Jak do tej pory nie miałem żadnej awarii - przejechałem sporo.
no i wreszcie o samym zawieszeniu które w głównej mierze wyróżnia ten motocykl na tle innych. LUDZIE nie wierzcie opiniom które wypisują osoby niemające styczności z tym motocyklem lub stare zapiski z mediów. W pierwszym wypadku jest to powielanie bzdur zasłyszanych ale nie do końca usłyszanych a w drugim przypadku to właśnie te bzdury. Gazety w momencie wejścia motocykla na rynek porównywały go do motocykli sportowych - i taki wizerunek przedstawiała Yamaha. Był to największy błąd i spalenie motocykla już na starcie. Ale wracając do zawieszenia; Bardzo stabilne, nie wpada w zawirowania, nie nurkuje, niestraszne mu koleiny itp. itd. naprawdę jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Pewnie ktoś zaraz zapyta to dlaczego nie stosuje sie go dalej... a no ze względu na wagę oraz koszty produkcji. GTS był bardzo drogi na tle konkurencji co również nie przyczyniło sie do jego sukcesu. Ten model jest naprawdę godny polecenia lecz trzeba byc w nim zakochanym (jak ja). Nie każdy lubi tak wyróżniające się motocykle. Nie jest tez wolny od paru wad. Np. kiepski Abs szczególnie na polskich drogach. Reszta to drobiazgi niemające wpływu na decyzję zakupu.
Jeszcze dopiszę że bardzo ważne jest dobranie opon. Na przód idealna jest opona w oryginalnym rozmiarze, czyli 130/60 R17 - rzadka lecz jest do dostania - motocykl staje się niezwykle stabilny. Można założyć 120/70 R17 lecz motocykl staje sie bardziej nerwowy. Tył oryginalny to 170/60 R17 lecz mnie jeździło się znacznie lepiej na oponie o rozmiarze 180/70 R17.
Limitowanej wersji Yamahy GTS 1000A
http://www.gts1000page.de/Fundgrube/GTS%20Jubimodel.jpg. Jeszcze nie spotkałem na rynku wtórnym.... niestety...