facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 376 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha FZS 600 Fazer 1998r

Oglądano już 9294 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha FZS 600 Fazer »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    Gumiś

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Warszawa Mokotów

  • Pojemność

    599 cm3

  • Moc

    98 KM

  • Max. moment obrotowy

    62 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.00 s

  • Opis

    Najważniejsze, że jest mój :)))
    Jest to mój pierwszy motorek

  • Tuning

    Co do tuningu to nie ma tego za dużo ale coś tam zawsze jest he he
    Przednia czacha jest seryjna.
    Ma cheble z przodu w oplocie i polecam to karzdemu :)
    hamuje ciągle tak samo i jest super dozowalność siły chamowania
    Zmieniony jest natomiast cały ,,zadupek'' pochodzący z Ninji ZX6R z 2001r oraz pełen przelot.
    Całego efektu dopełniają polerowane ranty felg, które po prostu wyglądają oszałamiająco.

  • Silnik

    Silnik jest sprawdzoną jednostką napędową, jaka została zaadoptowana na potrzeby nowego motocykla, z, jak już wiemy, modelu YZF 600 Thundercat.
    Zrezygnowano z pionowych kanałów ssących na rzecz poziomych oraz zmniejszono średnicę przelotu gaźników do 33 milimetrów. Silnik nie ma systemu dynamicznego doładowania, jaki funkcjonował w YZF 600.

    Cztery cylindry w rzędzie, 4 suwowy.
    DOHC 16V, cztery gaźniki Mikuni.
    Chłodzony cieczą

    Układ chłodzenia zaprojektowany jest z tak dużym zapasem wydajności, że wentylator chłodnicy włącza się jedynie w ekstremalnych sytuacjach.

    Moc 95 KM przy 11500 obr/min.
    Maks. moment obrotowy to 62 Nm przy 9500 obr/min, a jego wartość między 7000 a 11500 obr/min jest praktycznie stała.

    Z silnikiem współpracuje 6 stopniowa skrzynia biegów.

    Silniki Fazerków wydają z siebie charakterystyczny „turbinowy” odgłos, który wraz ze wzrostem obrotów zamienia się w gardłowy ryk.

  • Zawieszenie

    Przednie zawieszenie to klasyczny widelec teleskopowy.Brak niestety regulacji tłumienia.
    Tylne zawieszenie to aluminiowy wahacz wykonany z belki o prostokątnym przekroju. Element resorująco-tłumiący dysponuje możliwością regulacji napięcia wstępnego sprężyny.
    Ogumienie- przód 110/70/17, tył 170/60/17.

    Hamulce znalazły również zastosowanie w takich potworkach jak R6 i R1- mówi to samo za siebie.
    Monolityczne czterotłoczkowe zaciski współpracujące z tarczami o średnicy 298 mm zatrzymują rozpędzonego Fazera bez najmniejszego problemu.
    Tylny hamulec to standardowy dwutłoczkowy zacisk i 245 mm tarcza.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Największą przygodą było już samo kupno motorka.
    Byłem już umówiony po odbiór srebrnego fazerka, lecz mnie właściciel zrobił w h***.
    I skoro byłem juz poumawiany na dany dzień to wypadałoby juz jakiś motorek kupić...
    I tak trafiłem na mój obecny nabytek, który opłaciłem wiadrem potu i gigantycznym rachunkiem za telefon, którego bym nie zamienił na nic innego.

  • Perspektywy

    Mam zamiar jeździć na nim cały rok- jeżeli oczywiście pogoda na to pozwoli...

  • Plusy i minusy pojazdu

    Jak to w życiu, wszystko ma swoje plusy i minusy, wady i zalety, lecz jak się ma swoje własne cudo to na minusów się nie widzi,bądź się zbytnio nie zwraca na nie uwagi...

  • Osiągnięcia

    osiągnięć wiekszych nie mam, bo i moto zbytnio nie pozwala ale max co z niego da sięwyciągnąć to juz osiągnąłem- około240km/h

  • Marzę o...

    Poza Fazerkiem mam tylko kilka motocyklowych marzeń:
    R1, GSXR 1000, Honda 1000 RR, i 1100 XX
    - jeśli się oczywiście wcześniej nie zabiję -
    he he he

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera Eaglet 50
  • Romet 787
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Honda CBR 125
  • Simson S 51
  • Toyota MR2

Co robią kierowcy na PJ