Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Łomża
250 cm3
21 KM
0.00 s
Mz etz 250 z 84 roku. Zakupiłem wrak motocykla, po przejechaniu 50 kilometrów zatarł sie silnik. Zaczołem remont,od podstaw. Wymieniłem: wał korbowy wszelkie możliwe łożyska cylinder z tłokiem i pierścieniami. Po złożeniu do kupy stwierdziłem że z tarczą będzie lepiej wyglądał, wię zakupiłem drugą etz250 na cześci. Zaaplikowałem mojej etz przód z tarczówką. Całoś malowana, rama zbiornik boczki oba błotniki. Dokupiłem owiewkę i osłony na ręce i nowe zgrabniejsze lusterka i kuferek, który z pierwszego wyjazu powrócił w częściach nie wytrzymało zabezpieczenie,,szajs"
O ile owiewke mozna nazwać tuningiem
Wyremontowany nowy cylinder wał tłok pierścienie łozyska.
Orginalne od MZ etz 250
Było kilka ale nic szczegulnego
Może nowy kufer centralny i kuferki boczne
plusy: Jak na technologie w której był wyprodukowany to zrywny dynamiczny silnik wmiare komfortowe zawieszenie.
minusy: duze spalanie
Przejechanie 150 kilometrów w niesamowitą ulewę i zero problemów wczasie tej podruży z silnikiem
Choperze przynajmniej 500cc
SPRZEDANA !!!