Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Giżycko
400 cm3
65 KM
36 Nm
4.50 s
- Kawasaki Zxr 400 L3,
- Motocykl ma juz 15 lat i wygladem nie starzeje sie:))
- Świetny motocykl:))
- ps. Motocykl po delikatnym szlifie (2.07.2007r.) i po malym wypadku we wrzesniu przy wyprzedzaniu ciagnika koles skrecil w lewo i wpakowal sie w nas, na szczescie bylo to przy malej predkosci zostaly uszkodzone owiewki ktore sa pospawane i czekaja na malowanie:))
- Tłumik AKRAPOVIĆ - przelotowkma (spalenie na przelotowce 10/100km, a na orginale 4-5 L), teraz zamontowany jest Bos:))
- Przewody w stalowym oplocie - przód
- Karbonowy błotnik
- Świece NGK CR9EK
- Klocki hamulcowe EBC HH
- Filtr powietrza K&N
- Crash Pady (robota domowa)
- Polerowana rama i wachacz (recznie)
- Czterocylindrowy o pojemnosci 398 ccm
- Mały skok tłoka (57 x 39 mm)
- 4 zawory na cylinder
- Moment obrotowy 36 Nm przy 13 000 obr/min
- 4 gazniki Keihin o średnicy 32 mm.
- Mokre sprzegło 6-stopniowa skrzynia biegów
- Przednie zawieszenie to prawdziwy rodzynek w cieście. Widelec upside-down o średnicy rur nośnych 43 mm posiadał pełną regulację, a jego możliwości były tak duże, iż pozwalały na zastosowanie go w profesjonalnym ściganiu się.
- Tylne zawieszenie to autorski pomysł Kawasaki, w którym nacisk z wahacza przenoszony jest na centralny element resorująco-tłumiący poprzez system dźwigni. Rozwiązanie takie zapewnia bardziej progresywną pracę zawieszenia przy jednocześnie sporej oszczędności miejsca.
- Hamulce małego ZXRa to dwie ogromne tarcze o średnicy 310 mm w które wgryzają się czterotłoczkowe zaciski. Skuteczność tego zestawu jest znakomita, a jego uzupełnieniem jest tylny hamulec z tarczą o średnicy 240 mm. Potwierdzeniem sportowych aspiracji motocykla jest wymiar jego ogumienia. Przednia opona 120/70/17 (Michelin Pilot Power) i tylna 160/60/17 (Michelin Pilot Power)
- codzienna jazda dzien w dzien jak tylko kupilem ZXR
- Dalekich nie bylo jak narazie ale (10 tysiecy juz nastukane od kupna motorku)
- zobaczymy co sezon 2008 pokaze:))
- Krotkie tuningowe kierunki
- Wyswietlacz zmiany biegów
- Tylny zadupek jednoosobowy
- Szyba fluorescencyjna
- Naped DID
- Stalowy oplot tył
- Oswietlenie a'la Xenon
- Komplet opon Michelin Pilot Power badz Pirelli Dragon Evo
- DynoJet badz zmiana silnika od 600:))
+ Niestarzejacy sie wyglad (jak dobrze utrzymany)
+ Zwinny
+ Lekki
+ i wiele innych:P
- Ciezki dostep do czesci
- Niewygodna pozycja idzie sie przyzwyczaic:)
- Brak wskazniku paliwa...
- 180 km/h hehe w przeciagu 2,5 tygodnia od zakupu motorka:)
- po niecałym miesiacu 220 km/h :))
- jeszcze beda :))
- tarmoszenia kolananami po asfalcie:P
- Polatac na Obidowej ZXR'ą potarmosic kolanem po winklach:)