Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Zakrzewo
70 cm3
0.00 s
Simson w pelni orginalny. Na focie pierwszej jest Simek jeszcze przed rematem, malowniem oraz tuningiem... widac kilka niedoskonalosci ale terza juz ich niema simek chodzi IDEALNIE pali od kopa.
*Wymieniam w nim kosz sprzeglowy oczywiscie na s70 poniewasz poprzedni wlasciciel sprzedal badz popsol orginal.
*Gaznik Bing (dodaje werwy)
*Filtr storzkowy
*Sportowy wklad do tlumnika
*Wieksza zebatka
*I najwazniejsze cylinder z czteroma kanalami przelotowymi
* 5 biegowa skrzynia
Silnik chodzil jako tako ale po kilku wizytach u sasiada mechanika chodzi dobrze teraz simek odpoczywa tzn wymieniam cylinder na tuningowy
oraz przerabiam tlumnik.:)
*Przod orginal
*Tyl MZ ETZ 251
Gdy pierwszy raz wsiadlem na simka po przerobce nie gazowalem mu...
Lecz po zrobonych kilku set kilometrach przejechalem sie na maxa
predkosc mnie zaskoczyla poniewaz myslalem ze bedzie sie wchac okolo 75 km/h
jednak simek szedl jak rakieta. Moja max predkosc to 97km/h
mierzona samochodem
Mam zamiat kupic Yamahe tzr 125 badz wieksza ale wazne zeby byl to tzr
Ale simka zostaiwe bo to super moto
PLUSY:
*zrywny
*lekki
*Tani w exploatacji
MINUSY:
nieposiada
v/max 97km/h
Z 5 biegowa skrzynie.
97km/h PRAWDZWIWA MAXYMALA PREDKOSC
Dalszym takim jak teraz eksploatowaniu mojego SIMKA