facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha DT 80 1994r

Oglądano już 8192 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha DT 80 »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    kamilek101

  • Kategoria

    Off-road

  • Pojemność

    80 cm3

  • Moc

    16 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Yamaha DT 80 to typowe "light enduro". Posiada zawieszenie olejowe o skoku : 240mm ,
    przedni hamulec tarczowy , pełne oświetlenie i chłodzenie cieczą. Silnik o mocy 16km
    nie do końca radzi sobie z ważącą 110kg maszyną. Yamaha maxymalnie kręci się do 12 tyś obr/min , ale to już tylko wycie i zacieranie silnika , a nie jazda. DT można wjeżdżać w lekki teren , choć nieraz poradzi sobie dobrze w trudnym . Zawieszenie nie jest najlepsze , większe nierówności przenoszą się na ręce kierowcy. Jeśli chcemy poskakać zwieszenie naszej DT-ki nie pozwoli nam na długie skakanie , po kilku skokach się zniszczy , po prostu ten motocykl nie jest do jazdy hardcorowej. Jest to motocykl praktycznie bez awaryjny , a jeżeli coś już się zepsuje to części są
    wszędzie dostępne. Przykładowe ceny części: tłok : 70zł - 130zł , zestaw napędowy 150 zł , owiewka + lampa 100zł . W Polsce jest wielu posiadaczy Dt-tek , wiec można wymieniać poglądy na temat tego motocykla jak i rozwiązywać problemy. Yamaha DT było blokowana , zablokowana wersja miała ok. 8-9 km a blokady znajdowały się w trzech miejscach : dyfuzor - króciec , który zwalniał przepływ spalin , końcówka tłumika - rurki i dekielki brutalnie hamują spaliny i jeszcze blokada na
    CDI - mały niebieski kondensator , który opóźniał zapłon i nie pozwalał wkręcić się silnikowi na wyższe obroty. Na szczęście wszystkie blokady można usunąć w domowym zaciszu i nie zajmie to zbyt dużo czasu. Hamulce dość dobrej jakości/klasy ,dobrze się sprawują w awaryjnym hamowaniu . Ogólnie rzecz biorąc DT to motocykl do średniego terenu.

  • Tuning

    nie zamierzam jej tuningować jak narazie ; ))

  • Silnik

    Yamaha DT80 LCII (LC2)
    Dane silnika:
    Producent i typ: YamahaŽ , 53V(dla Niemiec ) , 53W (dla Francji)
    Rodzaj silnika : dwusuw
    Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
    Liczba cylindrów : 1
    Średnica tłoka : 49mm
    Skok tłoka : 42mm
    Pojemność skokowa : 79ccm
    Stopień Sprężania : 6,6:1
    Moc: 7,4kw (12km) przy 6tys obr/min

    Gaźnik:
    Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
    Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
    Główna dysza : 110
    Główna dysza powietrza : 2,5mm
    Iglica : 4 M 2
    Dysza biegu jałowego : 17,5
    Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
    Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min

    Układ paliwowy:
    Pojemność zbiornika : 10litrów

  • Zawieszenie

    Amortyzatory:
    Przód : Widelec teleskopowy
    Skok : 240mm - progresywny
    Ilość oleju na lagę : 366cm3
    Tył : Amortyzator Motocross
    Skok: 210mm

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jeszcze nie było , ale będzie ; DD

  • Plusy i minusy pojazdu

    + zrywna i szybka jak na swoją pojemność
    + fajny wygląd
    + małe spalanie jak na enduro
    + prosta konstrukcja
    - niezarejestrowana ;(

  • Marzę o...

    Yamaha YZ 125 ccm
    Honda CR 125 ccm

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • ZMZ
  • Fiat 126
  • Yamaha DT 50
  • Benelli 125
  • Kinroad XT50Q KING
  • Romet Komar

Co robią kierowcy na PJ