Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
KARTUZY
250 cm3
56 KM
0.00 s
Motocykl nabyłem 2 kwietnia 2010 jako następcę wysłużonej RMki.
Jest to YZ 250 2T, ma diabelnego kopa.
Każdy kto się zna wie o co w tym chodzi ;)
- Sportowy komin FMF GoldSeries
- Sportowa głowica VHM
- Membrana V-Force Reed Valve System
- Amortyzator tylny Ohlins
- Piasty TALON
- Gruba kierownica
- Sportowa pompa wody Boyesen
- Tuningowa lewa kapa silnika Factory Racing Boyesen
- Aluminiowe osłony ramy
- Aluminiowe osłony chłodnic
- Podnóżki RFX
- Manetki PROGRIP 801
- Anty-złamaniowe klamki
- Niebieska zębatka
- O-ringowy łańcuch
- Wszystkie duperelki, takie jak pokrywy pomp hamulocwych, korek wlewu paliwa, korek wlewu oleju, śruba spustu oleju, uchwyt hamulca, dystanse wahacza, uchwyt przewodu hamulca, osłona na zębatkę przednią, prowadnica łańcucha i wiele wiele innych rzeczy - wszystko niebieskie firmy ZETA ;)
- i wiele innych rzeczy o których zapomniałem.
Dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą o mocy 56 KM ;)
Po tych modyfikacjach moc motoru znacznie wzrosła, można to odczuć w porównaniu do innej IgrekZetki 250 ;)
Motocykl ciągnie już od dolnego zakresu obrotów, podobnie do 4T ale frajda jest większa :)
- Tylny amortyzator Ohlins
- Przód KAYABA, USD
Pierwsza jazda, po przesiadce z zajechanej sety - szok ;D
Brak! Moto dopieszczone pod każdym względem nie wymaga jakiejkolwiek inwestycji.
Plusy:
- wystarczająca moc
- ergonomia - silnik jak 4T ciągnie równo na każdym biegu
Minusy:
- przede wszystkim spalanie, dość spore, ale coś za coś ;D