Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Kijaszkowo|G-D|Toruń
123 cm3
0.00 s
Zwykła Wsk 125,Nie lubie klasycznych Wsk, Nie Zależało mi na oryginale w ogole, Zwykła Wsk jest ponura zero innowacji i w ogole szkoda słow na polska motoryzacje...
Oczywiscie ze trzeba bo zwykła WSK jest denna. Zapłon z cewka butelkowa 8v,Filtr Stożkowy(który i tak nic daje) Dostaje zwiekszona dawke tlenu poza dysza i filtrem powietrza. Koło tylne od ETZ 150 16 cali, zebatka 48 zebow, w silniku standardowa,minimalnie splanowana głowica, docisk sprzegła na 9 sprezyn, piekna kapa od WFM;] w Przyszłosci moze cylinder, głowica i kolanko wydechu od minska 125 i gaznik do tego zestawu gaznik Pegaz od wsk175/junak lub od CZ/Jawasaki.
Standardowy bo starcza opisany po troche wyzej...
Standardowe i jest wystarczajaco dobre;]
2 razy prawie złapała mnie policja.
Doprawadzic w koncu do takiego stanu jakbym chciał.
Plusy
bezawaryjnosc(prawie:P)
Mało pali dosc
Ma Swoja Dusze;]
Minusy
Kazdy motor ma swoje minusy.
Wyglad z Fabryki(ale moja juz tak nie wyglada NA SZCZESCIE)
Jest i ciagle chodzi.
Junak(głownie silnik)
Pannonia 500/250
Nissan 240sx/200sx
Nissan Skyline R33/R34
Ford Escort 1.8 XR3i DOHC/RS2000