Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
250 cm3
19 KM
10.00 s
Zamieszczam go tu z braku kategorii.
Najlepszy sprzęt na zimę. Wymiany oleju, coroczny przegląd gaźnika i innych podzespołów czynią go bezawaryjnym, polecam taki sposób.
-otwarty wydech
-iglica na najwyższym stopniu
-podgięty pływak
-stożek
-rozwiercone dojście do filtra
-instalacja na krótko
-wszystkie blokady itp. wywalone
-max km\h 110
Mocny i zrywny chińczyk, 4-sów, chłodzony powietrzem,błotem,śniegiem.
Praktycznie nie do zatarcia. Do zmiany biegów w trudnych sytuacjach sprzęgło niepotrzebne.
Miękkie
-urwanie zębatki
-woda w gaźniku
-pchanie 3km
-gotowanie błotka na silniku
-zgubienie tłumika
-zablokowanie przepustnicy (jazda na max gazie 4km do domu)
-urwanie manetki hamulca
Wieczne Katowanie/ założenie halogenu.
+ mocny silnik, odporny na ciężkie warunki
+ dodatkowe smarowanie łańcucha błotkiem
+ wszędzie wjedzie
+ tarcze hamulcowe
+ kupujcie chińskie aku. wytrzymują powyżej 4lat
-mała pojemnosć i moc
- jeszcze na chodzie
- pali w każdych warunkach (-22C)
- niepokonany dotąd na 1/2km
SPRZEDANY