Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
125 cm3
28 KM
7.01 s
Sprzedana!
Yamaha DT 125R. Bardzo popularne enduro w swojej klasie w Polsce. Myślę, że jest to spowodowane nie drogim zakupem motocykla, tanim utrzymaniem, niezawodnością i ogromną dostępnością części nowych jak i używanych. Yamaha bardzo dobra do nauki jazdy dla początkujących riderów lecz profesjonalnych i doświadczonych kierowców również potrafi mile zaskoczyć.
Sprowadzona 01.07.2009r. z Niemiec.
Byłem jej drugim właścicielem. Byłem ponieważ po trzech latach z bólem serca postanowiłem sprzedać moje oczko w głowie.
Kilka najważniejszych części które zostały przy niej wymienione podczas czasu mojej eksploatacji:
• kuty tłok Wossner z powłoką teflonową zmniejszającą tarcie
• szlif cylindra
• korbowód firmy Jasil i nowe łożyska
• łożyska wału firmy Koyo + uszczelniacze wału Athena
• uszczelki całego silnika Athena
• zębatka zdawcza, zębatka tylna i łańcuch napędowy x\'ringowy D.I.D. 428 VX (jeden z najlepszych dostępnych na rynku)
• świeca irydowa NGK (zmniejsza spalanie, dłuższa żywotność, szybsze dogrzewanie sie silnika, wysoka kultura pracy, ułatwia rozruch)
• nowa okleina wykonana na specjalne zamówienie
• klocki przód czerwone racingowe EBC + tylne klocki złote tytanowe EBC
• akumulator Varta 3Ah
• opony zimowe z kolcami wykonane ze starych opon crossowych, tutaj znajdziecie mój poradnik jak je wykonać: +++ http://yamahadt.cenebit.biz/1706.htm +++
Mechaniczny:
• Układ wydechowy (dyfuzor plus tłumik) firmy GIANNELLI - bardzo dobrze spisuje się na wysokich obrotach i daje o niebo lepszy dźwięk niż na serii
• Rozwiercenie Gas-Boxu z 6mm na ok. 10mm - polepsza wkręcanie się na obroty i reakcję na gaz
• Odblokowanie modułu poprzez podłączenie kostki odblokowującej
• Odblokowanie zaworu wydechowego YPVS
• Drobna modyfikacja króćca ssącego - został zeszlifowany na równo
• Świeca irydowa Denso (jeżeli można to nazwać tuningiem)
Optyczny:
• Koła SuperMoto przeszczepione od Yamahy Tdr 125
• Okleina wykonana na zamówienie
• Manetki FLY
Minnarelli, jednocylindrowy wysokoobrotowy dwusuw (2t) o pojemności skokowej 124cm^3 z zaworem wydechowym YPVS, chłodzony cieczą (jedna chłodnica),gaźnik z płaską przepustnicą 28mm , 6-cio stopniowa skrzynia biegów, podobno 28KM na wale (nie wiem, nie sprawdzałem).
Niezawodny.
• Skok zawieszenia przód/tył-270/260mm
• Przód trochę za miękki
• Tył centralny doskonale wybiera
nierówności
Pojechaliśmy z kolegami nad rzekę. Zatopiliśmy ją i jeszcze linka sprzęgła pękła. Wyciągaliśmy ją we troje :D
Jazda zimą w śniegu na oponach z kolcami. Największy fun jakiego doznałem jeżdżąc na DT, tylko trochę zimno.
Plusy:
+ 2t
+ Enduro
+ Dwuosobowy
+ Niezawodny
+ Wygląd
+ Świetny dostęp do części nowych i używanych
+ Całkiem spora moc
Minusy:
- Dość ciężki
- Zbyt miękki przedni amortyzator
- Spore spalanie
• Stoopie
• Wheellie
• Prawo jazdy kat. A, B, C, BE, CE
• Poprawienie stanu Yamahy :)
Rasowym SM z przekładką na Off
Polecam forum z którego korzystam:
• http://yamahadt.cenebit.biz/
Mój kanał na YouTube:
• http://www.youtube.com/user/Kasodoble
Więcej zdjęć znajdziecie na moim profilu na bikepics:
• http://www.bikepics.com/members/czubas/