facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha DT 125 2003r

Oglądano już 11687 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha DT 125 »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    Czubas

  • Kategoria

    Off-road

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    28 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.01 s

  • Opis

    Sprzedana!
    Yamaha DT 125R. Bardzo popularne enduro w swojej klasie w Polsce. Myślę, że jest to spowodowane nie drogim zakupem motocykla, tanim utrzymaniem, niezawodnością i ogromną dostępnością części nowych jak i używanych. Yamaha bardzo dobra do nauki jazdy dla początkujących riderów lecz profesjonalnych i doświadczonych kierowców również potrafi mile zaskoczyć.

    Sprowadzona 01.07.2009r. z Niemiec.
    Byłem jej drugim właścicielem. Byłem ponieważ po trzech latach z bólem serca postanowiłem sprzedać moje oczko w głowie.

    Kilka najważniejszych części które zostały przy niej wymienione podczas czasu mojej eksploatacji:
    • kuty tłok Wossner z powłoką teflonową zmniejszającą tarcie
    • szlif cylindra
    • korbowód firmy Jasil i nowe łożyska
    • łożyska wału firmy Koyo + uszczelniacze wału Athena
    • uszczelki całego silnika Athena
    • zębatka zdawcza, zębatka tylna i łańcuch napędowy x\'ringowy D.I.D. 428 VX (jeden z najlepszych dostępnych na rynku)
    • świeca irydowa NGK (zmniejsza spalanie, dłuższa żywotność, szybsze dogrzewanie sie silnika, wysoka kultura pracy, ułatwia rozruch)
    • nowa okleina wykonana na specjalne zamówienie
    • klocki przód czerwone racingowe EBC + tylne klocki złote tytanowe EBC
    • akumulator Varta 3Ah
    • opony zimowe z kolcami wykonane ze starych opon crossowych, tutaj znajdziecie mój poradnik jak je wykonać: +++ http://yamahadt.cenebit.biz/1706.htm +++

  • Tuning

    Mechaniczny:
    • Układ wydechowy (dyfuzor plus tłumik) firmy GIANNELLI - bardzo dobrze spisuje się na wysokich obrotach i daje o niebo lepszy dźwięk niż na serii
    • Rozwiercenie Gas-Boxu z 6mm na ok. 10mm - polepsza wkręcanie się na obroty i reakcję na gaz
    • Odblokowanie modułu poprzez podłączenie kostki odblokowującej
    • Odblokowanie zaworu wydechowego YPVS
    • Drobna modyfikacja króćca ssącego - został zeszlifowany na równo
    • Świeca irydowa Denso (jeżeli można to nazwać tuningiem)

    Optyczny:
    • Koła SuperMoto przeszczepione od Yamahy Tdr 125
    • Okleina wykonana na zamówienie
    • Manetki FLY

  • Silnik

    Minnarelli, jednocylindrowy wysokoobrotowy dwusuw (2t) o pojemności skokowej 124cm^3 z zaworem wydechowym YPVS, chłodzony cieczą (jedna chłodnica),gaźnik z płaską przepustnicą 28mm , 6-cio stopniowa skrzynia biegów, podobno 28KM na wale (nie wiem, nie sprawdzałem).
    Niezawodny.

  • Zawieszenie

    • Skok zawieszenia przód/tył-270/260mm
    • Przód trochę za miękki
    • Tył centralny doskonale wybiera
    nierówności

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pojechaliśmy z kolegami nad rzekę. Zatopiliśmy ją i jeszcze linka sprzęgła pękła. Wyciągaliśmy ją we troje :D
    Jazda zimą w śniegu na oponach z kolcami. Największy fun jakiego doznałem jeżdżąc na DT, tylko trochę zimno.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + 2t
    + Enduro
    + Dwuosobowy
    + Niezawodny
    + Wygląd
    + Świetny dostęp do części nowych i używanych
    + Całkiem spora moc

    Minusy:
    - Dość ciężki
    - Zbyt miękki przedni amortyzator
    - Spore spalanie

  • Osiągnięcia

    • Stoopie
    • Wheellie
    • Prawo jazdy kat. A, B, C, BE, CE
    • Poprawienie stanu Yamahy :)

  • Marzę o...

    Rasowym SM z przekładką na Off


    Polecam forum z którego korzystam:
    • http://yamahadt.cenebit.biz/

    Mój kanał na YouTube:
    • http://www.youtube.com/user/Kasodoble

    Więcej zdjęć znajdziecie na moim profilu na bikepics:
    • http://www.bikepics.com/members/czubas/

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • BMW 3
  • Peugeot Elystar 50
  • Kingway Ufo
  • Kymco Super 8
  • Volkswagen Golf
  • Wektor FD 150 MOTO-BI

Co robią kierowcy na PJ