Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
jaworzno
650 cm3
45 KM
56 Nm
6.70 s
OTO MÓJ NOWY ŚRODEK LOKOMOCJI , ZAKUPIONY 5.09. 2009r.
NARAZIE SPRAWUJE SIĘ SUPER WIĘCEJ DODOAM JAK TROSZKE POSMIGAM .
ANI TROCHE , WSZYSTKO ZSOTANIE TAK JAK TO FABRYKA STWORZYŁA .
SILNIK WRĘCZ IDEALNY GDYBY NIE TO ŻE JEST KRUCIEC PĘKNIĘTY PRZEBIEG ZALEDWIE 30 TYŚ. Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, cztery zawory na cylinder rozmieszczone promieniście, napędzane dźwigienkami dwuramiennymi i wleczonymi, rozrząd typu OHC, jeden gaźnik podciśnieniowy Keihin – 40 mm, śred. x skok 100 x 82mm, pojemność skokowa – 644 ccm, stopień sprężania – 8,3:1, jeden wałek wyrównoważający, wał korbowy na łożyskach tocznych, moc maksymalna – 45 KM przy 6000 rpm, max. moment obrotowy – 56 Nm przy 5000 rpm, smarowanie obiegowe wysokociśnieniowe, rozrusznik elektryczny, alternator – 180 W, akumulator – 12 V–8 Ah, zapłon elektroniczny CDI.
SILNICZEK BARDZO ŁADNY ZERO WYCIEKÓW .
Widelec teleskopowy – 41 mm, skok – 220 mm, tylny wahacz na łożyskach igiełkowych, centralny element resorująco-tłumiący z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, połączony z wahaczem układem dźwigniowym, skok – 195 mm,
A ŚMIGA SIĘ TU I TAM .
NARAZIE NIA JEŹDZIC .
BMW E36 LUB E34 , JEŚLI WSZYSTKO PUJDZIE PO MOJEJ MYŚLI TO ZA ROK JUŻ TAKIM BĘDE ŚMIGAŁ .