Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
125 cm3
26 KM
8.00 s
Kupiłem go jako pierwszy motor do nauki. Jako, że jest zarejestrowany na 50, a mocą dorównuje niejednej 250tce (w końcu to 2suw), świetnie do tego celu się nadał. Teraz, gdy już robię prawko kat. A motorek POSZUKUJE NOWEGO WŁAŚCICIELA ;)
Głównie zdjęcie blokad i trochę bajerów poprawiających wygląd:
-nowe, mniejsze lusterka z imitacją "carbonu"
-j.w. kierunkowskazy
-nowy, czarny lakier
Jeden z najlepszych w swojej klasie. Nieporównywalnie lepszy niż współczesne konstrukcje, gdyż teraz ze względów ekologicznych faworyzuje się czterosuwy. Pozwala zakręcić się ponad największą, dopuszczalną w Polsce prędkość, oraz zostawia prawie wszystkie "puszki" na światłach ;)
Bardzo uniwersalne. Z tyłu regulowane.
Gdy po raz pierwszy pojechałem nim w trasę chwilę po rozpoczęciu jazdy zaczęło lać jak z cebra... Nie było by w tym nic niesamowitego, gdyby nie fakt, że dokładnie w momencie dotarcia do celu dopiero przestało padać xD
Jestem z niego bardzo zadowolony, ale czas pójść dalej. Nie stać mnie na utrzymanie dwóch motorów, więc muszę sprzedać tego, dzięki czemu będę miał dodatkowe fundusze na kolejny.
+MOTOROWER
+potężna moc jak na taką pojemność
+nie wygląda na 125...
+jest spory (jestem dosyć wysoki)
-spore spalanie jak na tak małą pojemność
-trzeba go odblokować by cieszyć się pełną mocą silnika i max prędkością
-jest spory (dla niższych osób)
Przy standardowym przełożeniu jechałem nim max ok 145km/h. Dałoby się więcej, ale nie chciałem męczyć silnika. Niestety przy tej prędkości na ostatnim biegu obroty po pierwsze zbliżają się do "czerwonej strefy", no i są dosyć spore wibracje od silnika.
Fazer w wersjii naked. Ewentualnie Bandit.