Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Ełk
50 cm3
6 KM
5 Nm
0.00 s
ZRYWNY SZYBKI DOBRZE WCHODZI NA OBORTY IDEALNY DO JAZDY W TERENIE MA DOBRE SPRZEZANIE BO NAWET NA POPYCH LATWO GO ODPALIC
narazie zaden ale moze w przyszłosci zmienie cylinder na 75 cm3 lub wstawie silnik od wsk 125
daje rade ale jak na ciezki teren (mam na mysli zaorane pole)ma zamaly moment obrotowy (wada 50-tek)nic innego nie mam do zarzucenia na zebatkach 12/48 jedzie mi 70 bez odkrecania manetki na maxa na starych pierscieniach niedlugo zmienie dla mnie wystarczajaco leje oczywiscie olej castrola dlatego mimo przebiegu 25 tys tlok i cylinder wygladaja tak pieknie zero zarysowan
przód
lagi olejowe bardzo duzy skok niewiem ile dokladnie ale przy 50 wpadłem w dzire o glebokosci okolo 40 cm szeczeze mowic nawet jej niezauwazylem ale czulem ze tylne amorki dosyc mocno skoczyly :D calosc bardzo miekka mimo swojego wieku ma orginalne niezmieniane uszczelniacze w dodatku niecieknace czyli wykonanie pełna perwekcja
tyl
miekki z regulacja amortyzatory równiez orginalne ze sladami oznaczeni fabrycznych (4 kreski z farby) bardzo ładnie wybieraja nawet najmniejsza dziore
całą amortyzacja dziala celujaco
byl pazdziernik jedzielem(ze zlamana reke w nadgarstku)i na zakrecie (pod gorke z 2 metry od malego kanału) pokrytm ttrawaie z wyjedzonymi sladami od kol samochodu jadac 50 km/h wjezdzam w zakret a tu gleba przednie kolo wpadlo w poslic ja jak szmata lecialem 4 metry i jak zwykle bywa z moim szczescim wpadlem na szczupaka do wody i takim milum akcentem zakonczyklem sezon 2009
przesiadka na ktm 85
+małe spalania
wygodny
przyjemna jazda
dobrze sie wkreca na obroty
inne 50 niemaja szans
duzy v-max
dobrze wywazony przez co łatwo sie kieruje
-niewygodny do jazdy w 2 osoby (zamale siedzenia)
nieskładajace sie podnuzki
ktm sx 125
tanszej benzynie
tanszym oleju
wiekszym momencie obrotowym w swoim moto
toze krosowym niedaleko Ełku