Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
625 cm3
55 KM
55 Nm
4.50 s
KTM LC4 640 w fabrycznym wydaniu SuperMoto
Wysokość siedzenia: 850 mm
Rozstaw osi: 1510 mm
Minimalny prześwit: 290 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 63°
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 149 kg
Końcówka wydechu SINUS
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: singel
Rozrząd: OHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 625 ccm
Średnica x skok tłoka: 101 x 78 mm
Stopień sprężania: 11,5:1
Moc maksymalna: 55 KM (40 kW) przy 7000 obr/min
Moment obrotowy: 55 Nm przy 5500 obr/min
Zasilanie: gaźnik podciśnieniowy Mikuni BST 40
Smarowanie: z suchą miską olejową
Rozruch: elektryczny i nożny
Alternator: 12 V
Akumulator: 8 Ah
Zapłon: CDI
Przeniesienie napędu
Silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch o-ring
Rama: pojedyncza, rozwidlająca się pod silnikiem, stalowa
Zawieszenie przednie: teleskopowe upside-down 48 mm, skok 265 mm, pełna regulacja
Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 310 mm, pełna regulacja
Hamulec przedni: pojedynczy tarczowy 320 mm
Hamulec tylny: pojedynczy, tarczowy, 220 mm
Opony przód/ tył: 120/70-17 / 160/60-17
Wizyta na hamowni i dostrojenie
+ świetna dynamika, hamulce i zawieszenie
- AWARYJNOŚĆ!!!! Więcej stoi niż jeździ
tym, żeby zaczął w końcu jeździć ...