Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Wolsztyn
125 cm3
7 KM
0.00 s
Bardzo rzadko spotykany na Polskich drogach motor, Suzuki RV125, mimo swojego wieku, nadal sprawuje się idealnie. Osadzony na ogromnej tylnej oponie 170/80/R12(6,7/12).
Nic wielkiego... Na zloty wyciągam wkład z tłumika, diodki(trochę wiochy)...;)) Polerka kap, bębnów, malowanie felg, chromowanie elementów(kopka, kierunkowskazy, osłona tłumika, bagażnik, obręcz lampy...) Chromowane listewki, chromowane lusterka;)
Wystarczający. Silnik wyczynowy to nie jest, ale bardzo zrywny. Staje dęba na pierwszym biegu z miejsca nawet jak siedzę na przodzie kanapy.
Oryginał. Dość miękkie, idealne na bezdroża czy na plażę. Nawet dla dwóch osób.
Oczywiście pierwszy wyjazd na miasto. inne też pamiętne.
Nic zmieniać nie trzeba;))
+Zrywny
+szerokie opony
+niespotykany
+Wygodny
-Trochę mało części w Polsce...
-Ciężko skręcać, motor nie nadaje się do szybkich wirażów.
ok. 11 tys , a obrotomierz wyskalowany do 10 tys:D
Każda samodzielna naprawa i przeróbka, chociaż tych pierwszych zbyt wiele nie ma:D
O tym, aby paliwo było tańsze:)
a w przyszłości, o FZ1, ER-6, Hornet 1000f, Yamaha yzf r125, Malaguti Drakon 125 ;)) Zdaniu A1.
Autka: VW Corrado, Toyota Supra, Audi RS8 Bi-Turbo, Nissan Skyline GTR, BMV 850I, może jakieś M5 z Twin-Turbo no i oczywiście Mustang Shelby;)