Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Lublin
125 cm3
28 KM
20 Nm
7.00 s
Kawasaki kmx motor przeznaczony do enduro.Jesli chodzi o kmxa to bardzo dobrze radzi sobie w terenie jak i na drodze. Motor charakteryzuje się niespotykana wytrzymałością, przy odpowiednim servisie motor będzie nam służył calymi latami.
Zębatki na moc:
przód 13t
tył 50t
Wydech:
Dyfuzor rozciety i wyjete wszystko co tam bylo teraz jest pusty i wyjeta tulejka ktora jest przy wlocie do dyfuzora.
Koncowka wydechu DEP PIPES
Pojemnośc 125cc 2suwowy
Skrzynia 6 biegów
Chłodzony Ciecza
Gaznik Mikuni
Zawór Wydechowy KIPS
Co do silnika to przeszedł całkowity remont został wymieniony tłok, łożyska na wale, została wstawiona żeliwna tuleja. Po remoncie silnik pracuje równo pali z pierwszego i ma moc.Bardzo dobrze wkręca się na obroty.
Zawieszenie w kawie jest bardzo dobre. Przedni amortyzator jest bardzo miękki, dzięki czemu wyłapuje nawet minimalne nierówność.Co do amortyzatora tylnego to jest on twardszy niż przód? Oczywiście amortyzator tylni olejowo-powietrzny o dużym zakresie regulacji.Ogulnie to zawieszenie jest miękkiei płynnie pracuje.
Narazie to mało takich było ;)
Hmm...
Plusy to:
-Wysoka wytrzymałośc kmx-a
-bezawaryjny
-przyjemny w jezdzie
-duży V-max
-dobrze radzi sobie w terenie
Minusy to:
-jest ich bardzo malo
-spalanie moglobyc troche mniejsze
Narazie niewielkie ale pochekajcie te pare miesiecy.. :)
Ciesze sie z tego co mam :)
Jeba* bogatych noobów...