Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Tczew
80 cm3
15 KM
0.00 s
Mój pierwszy motocykl. Wcześniej miałem rower :P
Jestem jej drugim właścicielem od 3 maja 2009, pierwszym był niemiec który sprowadził ją sobie z salonu z hiszpanii. Wszystko wskazuje na to że przebieg 14600km przy kupnie był oryginalnym przebiegiem :)
26.05.2010 zdałem egzamin na prawo jazdy A1, więc wyruszam na drogi :D
Motocykl skradziono w połowie września...
- Odblokowane CDI
- Dyfuzor Giannelli
no i samo to że to hiszpańska wersja sprawia że to taka "podrasowana" DT80 :D między innymi:
- Przednie hamulce tarczowe Brembo z dwutłoczkowym zaciskiem (w normalnej jedno tłoczkowy Nissin)
- Przednie zawieszenie Showa
- Tylne zawieszenie Marzocchi
- Aluminiowe obręcze kół Akront
- Niby miększa kanapa (nie sprawdzałem jak wypada w porównaniu do standardowej)
W super stanie, dużo mocy.
Dyfuzor Giannelli, CDI odblokowane.
Nadaje się i w teren i na szosę. Inni posiadacze skarżą się na to że DT "nurkuje", w mojej tego nie odczuwam, być może dlatego że w hiszpańskiej jest lepsza zawiecha.
Każda jest pamiętna :D
A poza tym to jak na razie 3km prowadzenie do garażu bo skończyło się paliwo :D
- Dbać o DeTke
- Kupić przednią oponę bo ta się nie nadaje już do jazdy po terenie
+ moc
+ bezawaryjny
+ wygodny
+ dużo części
- dużo pali
Zamykam obrotomierz ;D
O jakimś crossie 250 w 2T i DRZ400.