Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Krzekotowice ;) powiat Gostyń
449 cm3
60 KM
0.00 s
RXV 450, pierwszy offroadowy motocykl z dwucylindrowym silnikiem w układzie V :)
oddaje moc bardzo podobnie do RSV, czyli bardzo liniowo. brakuje takiego strzału mocy w górnym zakresie obrotów, chyba że to zużycie, bo sporo oleju brała, zobaczymy co będzie po poskładaniu silnika.
motocykl bardzo fajnie się prowadzi, jest lekki i poręczny, w dźwięku silnika można się zakochać.
niestety wymaga sporej wiedzy i częstych serwisów, ale to cecha wszystkich wyczynowych 4T.
dopasowałem koła SM od huski sm450 i teraz mam RXV i SXV w jednym :)
V2 SOHC po cztery tytanowe zaworki na cylinder (chyba że się jeden urwie, to trzy), stopień sprężania 13:1, z suchą miską olejową i osobnym smarowaniem skrzyni biegów.
posiada kilka ciekawych rozwiązań, o których warto wiedzieć przy składaniu bo można się długo nie nacieszyć tym sprzętem...
marzocchi/sachs
jadę sobie spokojnie na gumie, a tu nagle jak mi zawór urwało... i teraz składam to do kupy w zaciszu mego skromnego garażu :/
ale może wyjdzie jeszcze to wszystko na dobre :)
silnik już poskładany, teraz docieranie i cieszyć się jazdą :D
mam nadzieję że sezon 2010r. przejeździ :)
+wysoki moment obrotowy dostępny już w niskim zakresie obrotów,
+lekki
+mniejsze wibracje niż w singlu
+wlot powietrza pod zbiornikiem paliwa - można nurkować ;)
- jak w opisie
osiągnięciem byłaby bezawaryjna eksploatacja