Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Równe
110 cm3
17 KM
0.00 s
Przed kupnem KINROADA XT50GY trochę się obawiałem w końcu to Chińczyk i 4-sów ale po jeździe próbnej bardzo mi się spodobał i go zakpiłem.Motorek jeszcze nigdy mnie nie zawiódł :):) W terenie bardzo dobrze daje sobie rade 2 osoby na 2 ciągnie i to bez najmniejszego problemu a na asfalcie to na 3 poleci:)
WIZUALNY:
-Owiewka typu street
-Kierunki carbon
-Handbary
-Tuningowa siatka w plastikach
-Przerobiony hamulec na taki jak przy crossach bo pod stary łapało trawę i od razu hamowało
MECHANICZNY:
-Odblokowane kolanko tłumnika
-Dokładne wybebeszenie tłumnika
W NAJBLIŻSZYM CZASIE
-Odblokowany moduł zapłonowy
-Inny błotnik ten jest za duży
4-sów chłodzony powietrzem o pojemności 110ccm i mocy 17 KM
Miękkie
Wypad do lasu
+Ładny głos silnika
+Dobry dostęp do części zamiennych
+Ładny wygląd z wyjątkiem przedniego błotnika
-przy większej prędkości plastiki drżą
- praktycznie wszystko zwłaszcza ELEKTRYKĘ trzeba poprawiać po tych chinolach :/ ale jak się przerobi to motorek jak złoto :)
Po dokładnym wybebeszeniu tłumnika wyciąga 76km/h przy 59 zębate z tyłu
Yamaha dt 125 lub Honda MTX 80