facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha DT 125 1997r

Oglądano już 6081 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha DT 125 »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    kluczu1

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Ozimek

  • Pojemność

    124 cm3

  • Moc

    28 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Opis

    Polecam forum o DT http://yamahadt.cenebit.biz/

    Kupiłem DT 125 RN w kwietniu 2009... Jestem z niej zadowolony, Cechuje się dużym komfortem jazdy w terenie, Bardzo dobrze radzi sobie w terenie jak i na "naszych drogach", zachowana w oryginale, widac że poprzedni właściciel dbał o nią, jestem drógim właścicielem w PL

  • Tuning

    Wizualnie :
    Na razie wszystko w oryginale ale na przyszłośc zmiana przedniego błotnika,manetek na Harri's DT, owiewki, handbarów,
    Natomiast silnik:
    - Rozwierciłem Gas-Box wiertłem 10mm i osiągi jak i moc się poprawiła :)
    - Odblokowany na Y.P.V.S (zawór wydechowy)
    - ściągnięty dławik z dyfuzora
    - Moduł(niby)fabrycznie nie blokowany
    - manetki Harris Pro race (już trochę przetarte)

  • Silnik

    Bardzo ładnie pracuje,bardzo dobra kompresja, pali zawsze jak trzeba -od kopa, nic nie przerabiane, chłodzony cieczą, jednocylindrowy
    dwusuw z wlotem sterowanym membraną i z elektronicznie sterowanym wylotem.Mieszanka z dozownika oleju, gaźnik Mikuni z płaską przepustnicą, śr. gardzieli 28 mm.
    Bezstykowy zapłon tranzystorowy,
    alternator 150 W,akumulator 12V 3Ah,rozrusznik nożny.
    Sr. cylindra x skok tłoka......... 56 x 50,7mm
    Pojemność skokowa
    124 cm3
    28 KM

  • Zawieszenie

    Skok zawieszenia p/t ..................270/260 mm.
    Ogumienie p/t ............................2,75-21/4,10-18
    Rozstaw osi ................................1415 mm
    Wyprzedzenie .............................113 mm

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wszystkie przygody są i będą pamiętne :)

  • Perspektywy

    zmiana błotnika, handbarów,owiewki, doprowadzic do stanu idealnego, zmiana opon na szosówki,

  • Plusy i minusy pojazdu

    + zrywny
    + moc na każdym biegu
    + 100% oryginał
    + mocny
    + na 1 i 2 biegu nikt nie ma szans ^^
    - spalanie :(
    - dostyc droga eksploatacja

  • Osiągnięcia

    110km/h - na kostkach, na zwykłych oponach jakieś 120 km/h

  • Marzę o...

    marzenie się spełniło, w dalekiej przyszłości jakaś 600ccm, a na 18-stke auto np, Golf III lub coś podobnego :D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Barton Fighter
  • Honda Varadero
  • Romet Ogar 200
  • Kinroad XT50Q KING
  • Fiat 127
  • Aprilia RS 50

Co robią kierowcy na PJ