Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Ozimek
124 cm3
28 KM
7.00 s
Polecam forum o DT http://yamahadt.cenebit.biz/
Kupiłem DT 125 RN w kwietniu 2009... Jestem z niej zadowolony, Cechuje się dużym komfortem jazdy w terenie, Bardzo dobrze radzi sobie w terenie jak i na "naszych drogach", zachowana w oryginale, widac że poprzedni właściciel dbał o nią, jestem drógim właścicielem w PL
Wizualnie :
Na razie wszystko w oryginale ale na przyszłośc zmiana przedniego błotnika,manetek na Harri's DT, owiewki, handbarów,
Natomiast silnik:
- Rozwierciłem Gas-Box wiertłem 10mm i osiągi jak i moc się poprawiła :)
- Odblokowany na Y.P.V.S (zawór wydechowy)
- ściągnięty dławik z dyfuzora
- Moduł(niby)fabrycznie nie blokowany
- manetki Harris Pro race (już trochę przetarte)
Bardzo ładnie pracuje,bardzo dobra kompresja, pali zawsze jak trzeba -od kopa, nic nie przerabiane, chłodzony cieczą, jednocylindrowy
dwusuw z wlotem sterowanym membraną i z elektronicznie sterowanym wylotem.Mieszanka z dozownika oleju, gaźnik Mikuni z płaską przepustnicą, śr. gardzieli 28 mm.
Bezstykowy zapłon tranzystorowy,
alternator 150 W,akumulator 12V 3Ah,rozrusznik nożny.
Sr. cylindra x skok tłoka......... 56 x 50,7mm
Pojemność skokowa
124 cm3
28 KM
Skok zawieszenia p/t ..................270/260 mm.
Ogumienie p/t ............................2,75-21/4,10-18
Rozstaw osi ................................1415 mm
Wyprzedzenie .............................113 mm
Wszystkie przygody są i będą pamiętne :)
zmiana błotnika, handbarów,owiewki, doprowadzic do stanu idealnego, zmiana opon na szosówki,
+ zrywny
+ moc na każdym biegu
+ 100% oryginał
+ mocny
+ na 1 i 2 biegu nikt nie ma szans ^^
- spalanie :(
- dostyc droga eksploatacja
110km/h - na kostkach, na zwykłych oponach jakieś 120 km/h
marzenie się spełniło, w dalekiej przyszłości jakaś 600ccm, a na 18-stke auto np, Golf III lub coś podobnego :D