Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Bartoszyce
600 cm3
60 KM
0.00 s
Szwedzka maszyna do zabawy na offroadzie ,swietnie smiga po bezdrozach jak i tory crossowe mu nie straszne .Silnik cód miód i malina kto jezdzil potwierdzi ,zawieszenie półka swiatowa - OHLINS , motocykl bardzo lekki i poreczny ,manewrowanie proste jak hulajnogą :P
Kilka filmikow ze mną jak to smiga :
http://s276.photobucket.com/albums/kk15/sebq/Stunt/?action=view¤t=IMGP7394.flv
http://s276.photobucket.com/albums/kk15/sebq/Stunt/?action=view¤t=IMGP7396.flv
Zdjecia sa nieaktualne , motocykl mocno przebudowany , wkrótce zaktualizuje fotki .
-wywalony gaznik dellorto , wstawiony gaznik podcisnieniowy keihin CVK40
-sprzegło z karbonowymi tarczami
-tlumik owalny poprowadzony pod zadupkiem
-lampa przednia z jakiejs hondy
-koła supermoto
-chlodnica oleju
-odmalowana cała rama
-wypiaskowany silnik , wahacz
-wymienione wszystkie lozyska
-zmienione wszystkie śruby na nierdzewne
Jednocyklindrowa 600 z modelu 98 roznica do 96 to dwa filtry oleju na rzecz tego nowszego , 60KM , maksymalna moc juz przy 2000tys obrotów , skrzynia 6 biegowa.
Na oryginalnych przelozeniach predkosc maksymalna ok 160km/h , na racingowych przelozeniu ok 100km/h.
Wymiana oleju do 10mtg
regulacje zaworow co 20mtg
OHLINS przod i tył , masa regulacji , ciezko to na początku ogarnąc , motocykl po zestrojeniu pod ridera słucha sie niesamowicie dobrze .
drift na zakrecie na plamie oleju :)
650 FSE z 2005roku
Fe600 zostaje w rodzinie , bedzie przerabiany na supermoto .
Plusy :
fun nie do opisania ,wszedzie to wjedzie ,oby tylko rider nie wymiekał.Szybki i bardzo mocny w przyspieszaniu , nie jeden sciga na starcie wącha spaline.
Minusy:
ceny czesci w serwisie totalna poracha
korbowod 1100zł
tłok 850zł
sprzeglo 400zł
chlodnica 2500zł
pomimo cen i tak jest to świetny motocykl
biegi sie kończą na gumie :/
Husaberg FS 650e
Husaberg FE 650