Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
OSW
600 cm3
50 KM
60 Nm
4.00 s
Motocykl Yamaha TT 600r - Belgarda , pochodzi z polskiego salonu.
Odpalana z rozrusznika, możliwość zamontowania Kick Startera,
- przelotowy wydech który przy tym silniku powoduje duży wzrost moc, oraz znacznie zwiększa moment obrotowy
- Czacha MecPlastic
- Kierownica Neken FATBAR 28.6 mm
- Adaptery Accel 28.6 mm
- Manetki Pro-Grip
- Kuta klamka sprzęgła
- Gumowe osłony lag Pro-Grip
- Migacze Carbonowe strzałki na gumkach kupione w salonie Yamaha
- elektroniczny licznik SIGMA BC 906
- wyczynowe obręcze + koła SM
* EXCEL TAKASAGO 21*
* EXCEL TAKASAGO 18*
* EXCEL 17 cali
- nowe dętki w kołach (4mm)
- Miękkie klocki hamulcowe
- Piasta przednia Talon
- Tarcza przód Magura
- Adapter Pod tarcze
- Olej do Lag IPONE zrobione 17W
- Łożyska kół KOYO + uszczelniacze
- Nakrętki na wentyle.
- Stalowe oploty
- Złoty łańcuch D.I.D
- Zębatka zdawcza JT 15 z
- Lekka zębatka napędowa SuperSprox 47 Z
- Świeca NGK DPR9EA9 / DPR8EA9
Pali od dotknięcia rozrusznika,
Czterosuwowy, czterozaworowy singiel
o pojemność 595ccm3, chłodzony olejem i powietrzem,
zalewany MOTULEM 5100 10w40 Ester.
jest to pancerna pięciobiegowa jednostka YAMAHY zasilana baterią dwóch bezpośrednio połączonych ze sobą gaźników,
przebiegi rzędu 50 tysięcy to rzecz normalna dla tych silników jak się dba o olej i okresowe serwisowanie, motocykl niema prawa zawieść i będzie służyć latami.
jest to Wersja TT600r Belgarda 48 koni,
przy czym TTR- Re / S / generuje mocą 43-45koni. i max. momentem około 50 N
- Przód Paioli : skok 280mm
- Tył amor Sachs. : skok 280mm
- Hamulce, Brembo
- Linki hamulców w oplocie stalowym (przód,tył)
- wszystkie takie były
+ ta maszyna ma tylko plusy
- minusy ma tylko standardowa TTR,są one łatwe do likwidacji, chodzi o kiepskie mocowanie licznika i lampy przedniej
- moja TT jest pozbawiona tych wad.
- zakup tego motocykla,
- serwis na bieżąco,