facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha TT 600R 2003r

Oglądano już 19576 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha TT 600R »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    Bambus

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    OSW

  • Pojemność

    600 cm3

  • Moc

    50 KM

  • Max. moment obrotowy

    60 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.00 s

  • Opis

    Motocykl Yamaha TT 600r - Belgarda , pochodzi z polskiego salonu.
    Odpalana z rozrusznika, możliwość zamontowania Kick Startera,

  • Tuning

    - przelotowy wydech który przy tym silniku powoduje duży wzrost moc, oraz znacznie zwiększa moment obrotowy
    - Czacha MecPlastic
    - Kierownica Neken FATBAR 28.6 mm
    - Adaptery Accel 28.6 mm
    - Manetki Pro-Grip
    - Kuta klamka sprzęgła
    - Gumowe osłony lag Pro-Grip
    - Migacze Carbonowe strzałki na gumkach kupione w salonie Yamaha
    - elektroniczny licznik SIGMA BC 906
    - wyczynowe obręcze + koła SM
    * EXCEL TAKASAGO 21*
    * EXCEL TAKASAGO 18*
    * EXCEL 17 cali
    - nowe dętki w kołach (4mm)
    - Miękkie klocki hamulcowe
    - Piasta przednia Talon
    - Tarcza przód Magura
    - Adapter Pod tarcze
    - Olej do Lag IPONE zrobione 17W
    - Łożyska kół KOYO + uszczelniacze
    - Nakrętki na wentyle.
    - Stalowe oploty
    - Złoty łańcuch D.I.D
    - Zębatka zdawcza JT 15 z
    - Lekka zębatka napędowa SuperSprox 47 Z
    - Świeca NGK DPR9EA9 / DPR8EA9

  • Silnik

    Pali od dotknięcia rozrusznika,
    Czterosuwowy, czterozaworowy singiel
    o pojemność 595ccm3, chłodzony olejem i powietrzem,
    zalewany MOTULEM 5100 10w40 Ester.
    jest to pancerna pięciobiegowa jednostka YAMAHY zasilana baterią dwóch bezpośrednio połączonych ze sobą gaźników,
    przebiegi rzędu 50 tysięcy to rzecz normalna dla tych silników jak się dba o olej i okresowe serwisowanie, motocykl niema prawa zawieść i będzie służyć latami.
    jest to Wersja TT600r Belgarda 48 koni,
    przy czym TTR- Re / S / generuje mocą 43-45koni. i max. momentem około 50 N

  • Zawieszenie

    - Przód Paioli : skok 280mm
    - Tył amor Sachs. : skok 280mm
    - Hamulce, Brembo
    - Linki hamulców w oplocie stalowym (przód,tył)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - wszystkie takie były

  • Plusy i minusy pojazdu

    + ta maszyna ma tylko plusy

    - minusy ma tylko standardowa TTR,są one łatwe do likwidacji, chodzi o kiepskie mocowanie licznika i lampy przedniej
    - moja TT jest pozbawiona tych wad.

  • Osiągnięcia

    - zakup tego motocykla,
    - serwis na bieżąco,


Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Simson S 51
  • Kingway Ibis
  • Yamaha Virago 535
  • SHL M11
  • Rex RS 450
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ