Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Złotniki / Suchy las
79 cm3
12 KM
0.00 s
Yamaha DT 80 to typowe "light enduro". Posiada zawieszenie olejowe o skoku : 240mm ,
przedni hamulec tarczowy , pełne oświetlenie i chłodzenie cieczą.Nadaje sie zarówno do dojazdów do szkoły, jak i na wypady nad jeziorko.Dobrze spisuje sie na polnych drogach i na ulicach.Jest to motocykl praktycznie bezawaryjny i jeżeli będziemy o niego dbać to długo nam posłuży.
Wizualny:
-osłona poprzeczki kierownicy Hebo
-gumy manetek Progrip
-naklejki DC i Progrip
Mechaniczny:
-jeżeli można to nazwać tuningiem to odblokowany moduł zapłonu (CDI)
Yamaha DT80 LCII (LC2)
Dane silnika:
Producent i typ: Yamaha, 53V(dla Niemiec ), 53W (dla Francji)
Rodzaj silnika : dwusuw
Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
Liczba cylindrów : 1
Średnica tłoka : 49mm
Skok tłoka : 42mm
Pojemność skokowa : 79ccm
Stopień Sprężania : 6,6:1
Moc: 7,4kw (12km) przy 6tys obr/min
Gaźnik:
Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
Główna dysza : 110
Główna dysza powietrza : 2,5mm
Iglica : 4 M 2
Dysza biegu jałowego : 17,5
Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min
-Oryginalne, bez przeróbek
Jazda zimą przy temperaturze -7 stopni, z prędkością ok.70km/h.
Plusy:
-wygodna pozycja za kierownicą
-bardzo dobre zawieszenie
-wygląd
-dobre osiągi jak na tak małą pojemność
-elastyczny silnik
-bezawaryjność
-tanie i łatwo dostępne części
-hamulce
-dźwięk silnika ;)
Minusy:
-waga
-spalanie (ale to w końcu 2T)
Równo 110km/h
Tańszej benzynie i lepszych drogach.:)