Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
POZNAŃ
60 cm3
4 KM
0.00 s
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Simsona kupilem 11 stycznia 2009 roku, lecz nie wygladal tak ladnie jak teraz...
Co tu duzo pisac zawsze mi sie podobaly Simsony Enduro i przez pewien czas byly dla mnie tylko marzeniem ;) Jazda probna nie byla za dluga bo bylo zimno i slisko....
Po paru dniach (styczeń 2009r.) zaczalem go rozkrecac do czesci pierwszych,wszystko odswierzylem, nasmarowalem i wymienilem zużyte częsci(gumy,linki,srubyi,nakretki itp).
Na początku lutego zaczalem szlifowac wszystkie elemety i przystapilem do malowania.Po malowaniu przyszedl czas na remont silnika (2010r). Chcialem by Simson byl wzorowany oryginalem i mysle ze udało mi sie tego dokonać ;)
Zalozylem takze calkowicie nowa instalacje elektryczna.
Na dzien dzisiejszy silnik jest docierany (aktualny przebieg wynosi 777km) i w ok. 95% zlozony na oryginalnych niemieckich czesciach.
Z Simsonem nie mam absolutnie zadnych złych przygód, które by mi sie zdażały na trasie.
Ostatnie zdjecie przedstawia mix fotek w dzien zakupu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Co tu tuningowac? Wystarczy dbac!
Dynamiczny dwusow po remoncie, ktory pali za 1 strzalem bez roznicy czy zimny czy cieply,szybko sie rozgrzewa i ładnie pracuje jak przystalo na Simsona.W 95% oryginalny.
SILNIK PO REMONCIE:
Cylinder: 60cm3 DDR nominal
Zapłon: Elektronik
Gaznik: 16N3-5 (72)
Łożyska: SKF C3
Tłok: S61 MZA 40.98
Wał jak i wiekszosc czesci DDR lub MZA ;)
_______________________________
Bardzo miekkie i wygodne podczas jazdy po terenie oraz po Polskich drogach,a kazdy wie z nas jakie one sa......
* amorki od MZ z 2-wu stopniowa regulacja .....:)
*Każda podroz jest pamietna...zdażały sie dni (wakacje), w których Simson ten pokonywał średno 70-80km dziennie bez szwanku ;D
*Pierwsza jazda w tem. ponizej 0c
po lodzie i sniegu;)
*Otwarcie Sezonu-POZNAŃ-> MALTA 18.04.2009r.
*Zakończenie sezonu-POZNAŃ-> Murowana Goślina 24.09.2009r.
*Zakończenie Sezonu-POZNAŃ-> ARENA 18.09.2010r.
dbac o niego,jezdzic jak najdluzej,cieszyc moje i innych oczy...,
*wyrwac jakas fajna laseczke na simera;)
WYBRAC SIE NA OTWARCIE SEZONU MOTOCYKLOWEGO 2011r. w Poznaniu.
PLUSY:
+ Szybki
+ Mocny
+ Niezawodny
+ Zrywny
+ Odpala za pierwszym strzalem
+ Ladnie sie prezentuje
+ Nie katowany!
+ Zwraca na siebie uwage
+ Łatwy w naprawie ;)
+ Daje satysfakcje z jazdy
+ Zabytkowy (ma 27 lat/1984r.ale daje rade^^)
+ W czasach komunizmu,aż po dzis był i jest marzeniem wielu posiadaczy Rometow,czy Jawek...
MINUSY:
BRAK BRAK BRAK BRAK
V-max 70km/h 50cm3 na rownej drodze bez remontu silnika od 1984r. ^^
*UKONCZONY REMONT NADWOZIA I SILNIKA ^^
*Przez okres 3-5miesiecy zrobilem kilka tysięcy kilometrów bez ŻADNEJ AWARI i remontu silnika !!! z czego jestem bardzo zadowolony :)
____________________________________
MZ ETZ 250/251,JAWA 350 Twin Sport,Mercedes W123
Duzym garazu ^^ to pozniej pojdzie wszystko gladko ;)
SKORO JUŻ TU JESTEŚ TO POZOSTAW PO SOBIE KOMENTARZYK;)