facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha DT 50 2006r

Oglądano już 5143 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha DT 50 »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    MichałDT

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    7 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam. DT50 to zwinny i dość zrywny motorek jak na tą pojemność. Swoją DT kupiłem jako nową z salonu. Z powodu, że silnik to dwusów mamy do czynienia z większą mocą niż w przypadku 4T, ale niestety cierpi na tym elastyczność tak jest i w tym przypadku, ale z pomocą idzie 6-biegowa skrzynia, której biegi wchodzą dość ciężko, ale pewnie. Na dalsze trasy z góry wiadomo, że to moto się nie nadaje, chociaż ostatnio zrobiłem Yamaszką dość długi dystans o czym opowiem niżej.

    Niedługo wrzucę lepsze zdjęcia.

  • Tuning

    - odblokowany
    - wymieniony tłumik na LeoVince'a V6
    - racingowa kierownica Hebo
    - przednia żarówka a la ksenon
    - dokupione prawe lusterko

  • Silnik

    Chłodzony cieczą 2-suwowy, 1-cylindrowy, 6 biegów.
    Odpalanie z kopniaka (brak rozrusznika :/). Brak kranika.
    Ten silnik to popularny Minarelli AM6 stosowany w wielu motorowerach takich jak: Derbi Senda 50, Rieju RR50, Yamaha TZR50, Aprilia RX50, Aprilia RS50 itd.

  • Zawieszenie

    Tylni amortyzator z regulacją.
    Przód bez regulacji. Niestety nie jest to perfekcyjne zawieszenie, jest dość twarde i średnio tłumi nierównośći. Nadaje się tylko do lekkich skoków przynajmniej pod względem wygody/odczuciom kierującego przy lądowaniu :/(oczywiście wszystkie te uwagi tyczą się jazdy po torach motocrossowych i szybkiej jeździe po dołach oraz skakaniu. W terenie to co innego).

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wiele wyjazdów na różnego rodzaju żwirownie, tory crossowe/enduro gdzie malutka DT ładnie sobie poczyniała :)
    Ostatnio odbyłem dość długą podróż jak na to moto. Było to ponad 180km w jedną stronę ze Słomczyna do Włocławka i spowrotem następnego dnia.

  • Perspektywy

    Do mojej DT zakupiłem już wszystko co planowałem. Miałem zamiar jeszcze robić porządny tuning na 70/80cc, ale uznałem że jest to bezsensowne w przypadku gdy za rok mam zmieniać motocykl. Zwłaszcza, że koszt to około 1500zł :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY :)
    + silnik
    + renoma marki
    + wielofunkcyjny wyświetlacz
    + wyróżnia się na tle innych 50cc typu skuterki czy pseudościgacze
    + ma naprawdę dobre właściwośći terenowe. Tam gdzie przejechała WR-ka tam i DT.
    + wysoki prześwit
    + jak dla mnie śliczne malowanie :)
    + stylizacja
    + bardzo ładny dźwięk jak na 2T
    + naprawdę NIGDY MNIE NIE ZAWIÓDŁ.

    MINUSY :(
    - światła - beznadziejne
    - ostatnio jadąć z GPS-em odkryłem że licznik niestety dość odczuwalnie oszukuje powyżej 45 nagle robi się 55. Czyli jadąć licznikowe 80 jadę w rzeczywistości jakieś 70-72 i tak dalej aż do 90-ciu.
    - niewygodna kanapa na trasy powyżej 50km
    - szybko niszczące się oryginalne zębatki i łańcuch
    - słabej jakości kierownica bardzo podatna na uszkodzenia przy jakiejkolwiek wywrotce. Dlatego zakupiłem już kierownicę HEBO
    - spalanie
    - korek paliwa niezamykany na kluczyk...:/

  • Osiągnięcia

    Trasa łącznie +360 km w dwa dni. Pierwsze stoppie w moim życiu. Co prawda niezbyt widowiskowe :)

  • Marzę o...

    Hondzie Varadero 125...

    Ale to na wiosnę.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Kingway Coliber
  • Honda CRX
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Mercedes W124
  • Zipp Vapor

Co robią kierowcy na PJ