Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
125 cm3
0.00 s
Jest to wsk w wersji enduro, zlozenie jej zajelo mi ok roku, ale oplacalo sie, caly czas ja próbuje ulepszac, ma dosyc duzo sily co zpowodowane jest owiele wieksza zebatka tylnia, naprawde mozna na niej wystarczajaco powariowac
no nie wiem czy można to nazwac tuningiem ale w gaźniku założona jest dysza od shl 175 oraz tylna zębatka ma 55 zębów co powoduje że wsk ma większą siłę ale za to jest woniejsza
silnik jest orginalny od wsk-i bez zadnych przerobek czyli polskie miesnie ;)))
zawieszenie jest całe orginalne tylko aby podnieśc tył przykręcone są trójkąty z blachy
Jezdze nia codziennie kazda podroz tym sprzetem jest wiec pamietna
-planuje zmienic przednie i tylnie zawieszenie
-zalozyc zaplon elektroniczny
bardzo silna
szybko się zbiera
DUŻO PALI
bez problemu przedziera sie przez wszystkie lesne bagna oraz piaszczyste gory