Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Sośnie
49 cm3
3 KM
0.00 s
No i mam wreszcie wymarzonego CRSa
Po zdaniu na prawo jazdy kategorii A motorower przejdzie metamorfozę i będzie należał do klasy supermoto pełną gębą. W skład przemian wejdą:
- Silnik 250ccm, chłodzony cieczą firmy Diabolini,
- Ciężarki antywibracyjne Hebo Racing,
- Handbary PoliSport,
- Przewód wysokiego napięcia z dedykowaną fajką NGK,
- Termometr Stage6 na czujniku Hebo,
- Analogowy prędkościomierz KOSO,
- Analogowy obrotomierz Moto-Detail,
- Wytłumienie wibracji,
- Lusterka F1 Carbon,
- Małe gmole przy chłodnicy,
- Nadkole z blachy ryflowanej,
- UpSideDowny z przodu,
- Doprowadzenie linką ssania do kierownicy,
- Wzmocnienie ramy,
- Halogeny dalekosiężne + CAŁE oświetlenie na diodach,
49,5 ccm, 3,1 KM, realne 65 km/h, 4 biegi, pionowy, jeden cylinder, chłodzony powietrzem,
Z przodu olejówki (trochę zbyt miękkie), z tyłu pojedynczy amortyzator,
To co opisałem w tuningu, na przełomie 2010 i 2011.
+ Silnik
+ Skrzynia
+ Dźwięk
+ Zegary
+ Zawieszenie
+ Wygoda
+ Wyświetlacz biegów
+ Wszystko inne ;d
+ Start
Tym by działał długo i bezawaryjnie.