Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
jaworzno
125 cm3
8 KM
7500 Nm
8.00 s
JAKIEŚ 80 % MOTORU ZOSTAŁO WYMIENIONE , JEST TO MOTÓR PRZY KTÓRYM NAROBIŁEM SIĘ BARDZO DUZO M.IN. :
BAK MZ 150 , PRZEDNIE I TYLNE ZAWIESZENIE OD MZ ( CIĘŻKO BYŁO WSADZIĆ PRZEDNIE ZAWIESZENIE OD MZ , BO GŁÓWKA RAMY BYŁA MAZAŁA I TA RURA Z DOLNEJ PÓŁKI SIĘ NIE MIEŚCIŁA , ALE NA SZCZĘŚCIE MAM MAŁE ZNAJOMOŚCI W WARSZTACIE I SAM SOBIE POWIĘKSZAŁEM GŁÓWKĘ RAMY TAKIMI NOŻAMI ) , PRZEDNI I TYLNI BŁOTNIK PLASTIKOWY . STOŻKOWY FILTR POWIETRZA , STOPKA BOCZNA , WZMOCNIONY ŁAŃCÓCH YBN , CHANDBARY UFOplast , TYLNA OPONA DUNLOP Z OK. 13 MM BIERZNIKA , SIEDZONKO OD JAWKI MUSTANG , OWIEWKA Z NAKLEJKĄ RED BULL , SUPER OKLEINA NA CAŁYM MOTO , PODNUZKI KIEROWCY Z KARBOWANEJ KRATY I SUPER POMALOWANIE JEJ NA KOLOR NIEBIESKI A PÓŹNIEJ BEZBARWNY . A SILNIK TO : NOWE ŁOŻYSKA , SIMERINGI , PIERŚCIENIE 2 SZLIF .
125 CCM , 8 KM. , CHŁODZONY POWIETRZEM , 3 BIEGI .
PRZÓD I TYŁ OD MZ . PRZÓD NOWE SPRĘŻYNY I SIMERINGI , A TYŁ REGULOWANY TWARDOŚCIOWO.
PEWNEGO RAZU JECHAŁEM Z BRATEM W LESIE , I BYŁ SZLABAN NA DRODZE . CHCIAŁEM ZACHAMOWAĆ A CHAMULEC NIE REAGUJE :(
NIEWIEM CO ROBIĆ ...
JECHAŁEM I WALNĄŁEM W SZLABAN ( JECHAŁEM JAKIEŚ 40 KM/H ) , MOTOR ZATRZYMAŁ SIĘ IDEALNIE WPROST SZLABANU , A JA WYSTRZELIŁEM Z MOTRORU JAK Z RAKIETY , I WYLĄDOWAŁEM KILKA METRÓW DALEJ .
OCZYWIŚCIE MOTOR BEZ OBRAŻEŃ , OPRÓCZ KILKU RYSEK NA BŁOTNIKU , A JA , BUL I SZOK .
BRAK , MOTO SPRZEDANE
CROSS 150 CCM.