facebook
System PJ
to 129 363 pojazdów na 669 347 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda MTX 80 1990r

Oglądano już 19816 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda MTX 80 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    przemu35

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Skierniewice

  • Pojemność

    80 cm3

  • Moc

    17 KM

  • Max. moment obrotowy

    13 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Kupiłem go niestety ze SWARZĘDZA od oszusta .Wcisnoł mi niestety hondę z rozwalonym silnikiem.Najbardziej zwrócił moją uwagę jego wygląd zewnętrzy , a nie stan techniczny ;/ Zarazem przy kupnie tego motoru nie byłem zbytnio zorientowany PRACĄ SILNIKA tak jak już wcześniej wspomniałem zwracałem uwagę na detale motocykla.


    Moja pierwsza chopka od czegoś trzeba zacząć:

    http://pl.youtube.com/watch?v=nzVsJQfPvHE

  • Tuning

    - Wszystkie łożyska "NTN"
    -Korbowód "PROX"
    -Niespotykany tłok , sprowadzany na zamówienie z niemczech firmy "VERTEX"
    - Świeca NGK TYP "R"

  • Silnik

    W tej chwili jest w stanie
    " I D E A L N Y M "

  • Zawieszenie

    Oceniam na bardzo dobry stan zarówno tył jak i przód.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    -Po oranym polu (WSK 125 i pizda!!!:D) ale się działo:D
    -Motorynką 1,5km na jednym kole:D:D
    -Hondą jest każda pamiętna:D

  • Perspektywy

    Po kupnie mojego wymarzonego motoru(Hondy MTX r II) stwierdziłem że będę z niego zadowolony ,lecz jak to bywa przy kupnie japońskiego motocykla byłem niestety omylny i oszukany przez sprzedawcę otóż. Pierwsze co w niej wymieniłem była przednia lampa , drugie co mnie zaniepokoiło to stan silnika;/ niestety w nim wymieniłem cały gaźnik(nowy) lecz to nie dało efektu.Jakiego się spodziewałem . Następnie po odbyciu wizyty u mechanika byłem bardzo zawiedziony. Otóż po rozebraniu głowicy i cylindra dowiedziałem się że niestety nie był robiony szlif cylindra ani nie były wymieniane pierścienie ; co więcej okazało się , że ma luzy na wale i na łożyskach i ma słabą kompresje 8 barów ;/. Niestety po stwierdzeniu defektów nadszedł czas na zweryfikowanie cen dotyczących części motocykla. Mianowicie do wymiany (remątu) potrzebne jest:
    -Szlif cylindra (60zł)
    -Tłok ze sworzniem, tulejką i pierścieniami (400zł)
    -Regeneracja wału (270zł)
    -Łożyska z uszczelniaczami(450zł)
    -Linka gazu i sprzęgła (95zł)
    -Łańcuch (150zł).DID.
    -Gaznik (160zł)
    -Nowe zębatki (90zł)
    -Olej „Motul” (35zł)
    -Uszczelki (60zł)
    -Uszczelniacze (80zł)
    -guma będąca pod łańcuchem (wiecie może gdzie można ją dostać...?)
    -Świeca (12zł)
    -Robocizna Mechanika (500zł i to mnie najbardziej boli...)
    -Polerowanie plastików (30zł)
    -Malowanie elementów ramy (140zł)

    Razem : 2532zł i jeszcze 400zł na rejestracje ,oczywiście na motorower. Daje nam wynik : 2932zł.

    Sami widzicie jak to się wychodzi jak się kupuje motor na którym się nie zna:P

    Niestety będzie to dla mnie DUŻY WYDATEK , lecz po skończonej pracy myślę , że będzie warto popatrzeć na idealny stan „WIZUALNY” jak i „TECHNICZNY” mojego motocykla. Wtedy będę mugł nareszcie powiedzieć że to jest to czego tak długo szukałem.
    pODSUMOWANIE:D
    Zacznę od tego że już złożyłem silniczek i dałem na niego nowy metaliczne czarny lakierek:D:D Po prostu bajka
    wszystko zrobiłem tak jak napisałem i zostało mi go włożyć do ramy i jazda:D:D:D
    Możecie sobie porównać silniczek przed malowaniem i po :Di ocenić oczywiście efekt pracy:D

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Silnik w IDEALNYM stanie
    +Dobre zawieszenie
    +Dobry stan wizualny

  • Marzę o...

    HONDA CR 125, pózniej 250
    YAMAHA YZ 125, pózniej 250
    Zajebiste motocykle.
    Wystartowaniu w zawodach MX do 125 cm3 ... :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Virago 535
  • Wartburg 353
  • Romet Kadet M780
  • Yamaha Virago 250
  • Opel Vectra
  • Peugeot Speedfight2 50

Co robią kierowcy na PJ