facebook
System PJ
to 129 365 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki DR 350 1994r

Oglądano już 12275 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki DR 350 »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    Sergiej37

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Rosko

  • Pojemność

    349 cm3

  • Moc

    36 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    bardzo lekka wszystko zbedne wyrzucone

  • Tuning

    kuty tlok,sportowy caly wydech firmy giannelli,sportowy gaznik mikuni,sportowy zestaw napedowy.ja osobiscie nie wierze w zadne stozki itp.to jedynie psuje silnik.a wiec filtr powietrza zmieniany systematycznie zeby silniczek ladnie zawsze pracowal.


    ------a oto nowa ODNOWIAONA DRKA cały koszt wszystkiego łacznie z malowaniem wyszedł około 2 tys.ma sportowy gaznik TM 36 moc jaka doszła to kooło 4-5 KM czyli 40 KM Sprawdzane na chamowni.Ocencie sami jaka różnica.

  • Silnik

    w slniku niec nie puka nic nie stuka.pracuje bardzo cichutko.systematycznie zmieniam olej 10W40 polsyntetyk.tylko specjalny olej Motul,Castrol.dobry olej w 4T to podstawa.silnik nam sie zawsze odwdzieczy w zamian za to jak o niego dbamy.te elementy tuningowe ktore wprowadzilem zamist orginalnych poprawily osiagi dyanamiki,mocy i przyspieszenia.jest bardzo czula na manetke.dzieki temu wszystkiemu do 4 biegu idzie na kolo bez sprzegla tylko sam strzal z manetnki i kolo idzie do gory.zapraszam do mnie zademonstruje...

  • Pamiętna podróż/przygoda

    drka kazda podroz jest pamietna...to naprawde cudowny sprzet!!!polecam wszytkim.

  • Perspektywy

    wszystko zrobilem juz tak ze nie potrzebuje przerabiania jej w inny sposob...to juz jest swietny sprzet!!!

  • Plusy i minusy pojazdu

    sa tylko same plusy...

  • Osiągnięcia

    zbyt wiele pisania...

  • Marzę o...

    moim jedynym marzeniem które dało mi by radość na całe życie jest Honda CRF 450 z 05-06 rok ponieważ od 2005 roku przeprowadzono modernizacje CRF 450 i zmieniono wiele istotnych elementow w budowie:
    -Wyeliminowano bolączke poprzednich modeli CRF - wyklepujące sie zbyt szybko przylgnie zaworów ssacych
    -zmieniono układ zapłonowy
    -zmieniono offset pólek przedniego zawieszenia
    -na nowo dobrano przełozenia 2go i 3go biegu
    -zieniono kształt plastików.Jest to motor który podbił świat najlepszym prowadzeniem,bardzo dużą mocą i małą wagą.Wyobrazcie sobie złote felgi excel czerwone piasty Hann, klamki asv,złoty łancuch dida+ zębatki alu renthal,okleina monster III ,gruba kierownica protaper,wydech Tytanium Akrapovic,amortyzator skrętu,tuningowe tarcze hamulcowe + zaciski brembo,sprzegło hydrauliczne Magura---gdybym wygrał los na loterii kupił bym sobie odrazu ze 3 sztuki i mógłbym na nie tylko patrzeć nie mówiąc juz o jezdzie...poprostu byłby to Harley Lasu i bezdroży...pewnie sam sie ze mną zgadzasz!inni marzą o zajefajnym aucie,wypasionej chacie a ja marzę tylko o takim motocyklu...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Rekord
  • Opel Omega
  • Zipp Triad
  • Romet Komar
  • Romet Pony 50
  • Keeway F-act

Co robią kierowcy na PJ