Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Krosno
125 cm3
40 KM
0.00 s
Tak naprawdę jest to Husqvarna WRK 125. Motocykl kupiłem w sierpniu 2009 roku. Nie był on w najlepszym stanie. Zaraz po kupnie był malowany i oklejany. Po krótkim czasie okazało się, że trzeba zrobić remont silnika. Na dzień dzisiejszy Husky sprawuje się bardzo dobrze. Mimo, że więcej przy niej robiłem niż jeździłem, to teraz mogę się cieszyć tylko jazdą. Większość części do tego modelu podchodzi od KTM'a i Cagivy więc problemu jako takiego nie ma z częściami jak niektórzy piszą. Nie jest to też jakiś chińczyk tylko bardzo dobra szwedzka firma którą w 1987r. przejęła włoska Cagiva. Obecnie Husqvarnę posiada BMW. Kto ma Husky ten wie, że mocy jest pod dostatkiem ;)
Motor był malowany i oklejany.
Sportowy wydech.
Owiewka przód UFO.
Zamontowany stelaż do stuntu 12bar.
Zębatki na moc 12/55.
Hamulec tylny Brembo od Yamahy XT 600
Owiewki boczne od Husqvarny TE 410E
Wysoka kierownica Magura.
Kierunkowskazy karbonowe.
Handbary Acerbis.
Zmieniona dysza główna w gaźniku.
Filtr powietrza Hiflo.
Paski na kołach.
Osłona silnika i dyfuzora.
2T
Chłodzony cieczą - dwie chłodnice
Cylinder - 125cmm Gilardoni (nicasil)
Tłok - Wossner
Zawór mechaniczny - H.T.S.
6 stopniowa skrzynia biegów
Gaźnik - Dellorto VHSB 34
Sprzęgło - wielotarczowe mokre
Odpalany z kopa
Przód - Marzocchi Upside - Down
Centralny - Sachs
Pełna regulacja.
Pierwsza jazda ;D
Iść coś w stronę stuntu :)
Zdać na A.
Wpakować silnik od 450.
Pomalować felgi i ramę.
+ Lekki
+ Zrywny
+ Mocny
+ Bardzo dobrze radzi sobie w terenie
+ Elastyczny silnik
+ Zbiornik paliwa z plastiku
+ Zawór H.T.S.
+ Regulowane zawieszenie
+ Wygląd
+ Dźwięk (jak na 2T ładny)
+ Duży prześwit
+ Dobre chłodzenie
- Brak obrotomierza
- Duże spalanie
- Drogie części
130 km/h :)
O tym żeby mniej palił.. ;D