facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Husqvarna WRE 125 1994r

Oglądano już 13562 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Husqvarna WRE 125 »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    Benio

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Krosno

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    40 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Tak naprawdę jest to Husqvarna WRK 125. Motocykl kupiłem w sierpniu 2009 roku. Nie był on w najlepszym stanie. Zaraz po kupnie był malowany i oklejany. Po krótkim czasie okazało się, że trzeba zrobić remont silnika. Na dzień dzisiejszy Husky sprawuje się bardzo dobrze. Mimo, że więcej przy niej robiłem niż jeździłem, to teraz mogę się cieszyć tylko jazdą. Większość części do tego modelu podchodzi od KTM'a i Cagivy więc problemu jako takiego nie ma z częściami jak niektórzy piszą. Nie jest to też jakiś chińczyk tylko bardzo dobra szwedzka firma którą w 1987r. przejęła włoska Cagiva. Obecnie Husqvarnę posiada BMW. Kto ma Husky ten wie, że mocy jest pod dostatkiem ;)

  • Tuning

    Motor był malowany i oklejany.
    Sportowy wydech.
    Owiewka przód UFO.
    Zamontowany stelaż do stuntu 12bar.
    Zębatki na moc 12/55.
    Hamulec tylny Brembo od Yamahy XT 600
    Owiewki boczne od Husqvarny TE 410E
    Wysoka kierownica Magura.
    Kierunkowskazy karbonowe.
    Handbary Acerbis.
    Zmieniona dysza główna w gaźniku.
    Filtr powietrza Hiflo.
    Paski na kołach.
    Osłona silnika i dyfuzora.

  • Silnik

    2T
    Chłodzony cieczą - dwie chłodnice
    Cylinder - 125cmm Gilardoni (nicasil)
    Tłok - Wossner
    Zawór mechaniczny - H.T.S.
    6 stopniowa skrzynia biegów
    Gaźnik - Dellorto VHSB 34
    Sprzęgło - wielotarczowe mokre
    Odpalany z kopa

  • Zawieszenie

    Przód - Marzocchi Upside - Down
    Centralny - Sachs
    Pełna regulacja.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pierwsza jazda ;D

  • Perspektywy

    Iść coś w stronę stuntu :)
    Zdać na A.
    Wpakować silnik od 450.
    Pomalować felgi i ramę.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Lekki
    + Zrywny
    + Mocny
    + Bardzo dobrze radzi sobie w terenie
    + Elastyczny silnik
    + Zbiornik paliwa z plastiku
    + Zawór H.T.S.
    + Regulowane zawieszenie
    + Wygląd
    + Dźwięk (jak na 2T ładny)
    + Duży prześwit
    + Dobre chłodzenie



    - Brak obrotomierza
    - Duże spalanie
    - Drogie części

  • Osiągnięcia

    130 km/h :)

  • Marzę o...

    O tym żeby mniej palił.. ;D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 126
  • Keeway F-act
  • Aprilia SR 50
  • Romet Pegaz
  • Honda CRX
  • Yamaha DT 50

Co robią kierowcy na PJ