Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Barlinek
80 cm3
15 KM
0.00 s
Moją dt'ke nabyłem w maju 2010 roku. ; )
Nie miałem z nią jeszcze żadnego problemu. ; )
Ściągnięta blokada z CDI
Błotnik SM polisport
Handbary z polisporta
Czasza wraz z lampą od dt `09 rok
Kostka podwyższająca tył
Kierunki przód pomarańczowe, tył białe klosze.
Iglica podniesiona o ząbek ;d
Silnik 80cm3 2t chłodzony cieczą spisuje się bardzo dobrze na dłuższych trasach na asfalcie jak i w lesie przy wyższych obrotach.Nie miałem z nim nigdy jakichkolwiek problemów. Bardzo prosta budowa czyni go mało awaryjnym.
Hmm... Zawieszenie przednie jest bardzo miękkie i wygodne podczas jazdy, doskonale tłumi wszystkie dziury. Natomiast oryginalny amortyzator tylny jest trochę za krótki, ale kostka podwyższająca zmienia postać rzeczy. ; )
Podróż? Najdalej GW jak na razie. ; ) Ale w końcu to cross a nie ścigacz czy jakaś turystyczna zabawka. ; )
Przygoda? Zakopany razem ze dt 125 o godzinie 23 bez liny w bardzo mokrym błocie. ; )
Na wiosnę koło na przód SM.
Na tył opona SM.
Może silnik od 125. ;d
+zawieszenie
+przyzwoita moc jak na ta pojemność
+wygoda jazdy
+możliwość wielu przeróbek
-spalanie
-szybko pękające linki
105 km/h na zębatkach przekładających na moc nie prędkość.
KTM 525 ; )
Yamaha YFZ R1 ;d