Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Czarny Dunajec
491 cm3
69 KM
76 Nm
0.00 s
trzy dni po kupnie urwała sie korba i pękł tłok.Już po remoncie, zostało wymienione:
-tłok Wossner + szlif
-korba Vesrah
-wszystkie łożyska NTN + komplet uszczelniaczy
-sprężyny sprzęgła
-tarcze sprzęgłowe
-dzwignia zmiany biegów
-łożyska wahacza
-łożyska przekładni dzwigniowej tylnego amortyzatora
-łożyska i uszczelniacze w kołach
-klocki hamulcowe
-ślizgi łańcucha
-łańcuch EK GXW520 do 110 KM + zębatka tył aluminiowa ze stalowym wieńcem SUPERSPROX przód RENTHAL
-komplet opon sześc tylnych opon na sezon
-filtr powietrza
-łożyska główki ramy
-uszczelniacze przedniego zawieszenia
-tarcza hamulcowa tył
-tłoczek i uszczelniacze tylnego hamulca
-kierownica PROTAPER CONTOUR
cały wydech SPES, brak fabrycznych rowków w tulei które zmniejszały siłę i sprężanie...polerowane kanały:D:D splanowana głowica 0.60mm i wypolerowana na lustro
500 2t i bardzo wysoki moment obrotowy...krótko mówiąc jest czym jechac...
po kapitalnym remoncie. Spisuje sie bardzo dobrze (SHOWA)
Moja muzyka to ryk silnika!!!
KAŻDA!!!
hmmmm
-nowe handbary
-zmienic tarcze hamulcowe
-kupic kopka bo oryginalny sie złamał i jest zrobiony metalowy...
+siła i radosc z jazdy...
złamana kierownica
o torze gdzieś w pobliżu