Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Samoklęski Małe / Bydgoszcz
50 cm3
3 KM
0.00 s
Oto mój Ogar 200 . Cala historia mojego Ogarka zaczyna się tak że po okazyjnej cenie (50 zł) kupilem od kolegi ramę z papierami + silnik w częsciach . Niestety w silniku do wymiany był tłok cylinder wraz z głowicą oraz wał.Skończyło sie na kupnie nowego silnika który leżał ładnych pare lat na strychu. Montaż silnika przebiegł szybko . Bardzo miło zaskoczyło mnie to ze odpalił za pierwszym kopnieciem ;) Ogarek narazie jest na chodzie i mam nadzije że jeszcze długo mi posłuzy ;) W palnach jest kupno oryginalnych naklejek , kupno tłumika (prawdopodobnie nowego od simsonka) stożkowy filtr powietrza oraz w dalekiej przyszłości może jakaś elektryka własnej roboty ;)
----
seryjny nówka nie śmigana ;)
Z przodu twarde(jak to w Ogarach bywa) z tyłu mięciutkie
na wytworze polskiej motoryzacji kazda podróż jest pamietna
sprzedaż
+ niezłe osiągi jak na Romecika
+ rzadko sie psuje
+ made in POLAND ;)
Odmalowanie Ogarka
Niestety lakiernik okazał się złym fachowcem i farba w niektórych miejscach jest jaśniejsza a w drugich ciemniejsza ;/ ale nie przeszkadza to w jeździe i nie rzuca sie w oczy