Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Tomaszów Mazowiecki
50 cm3
4 KM
0.00 s
Motorek dopiero co zakupiony, jak narazie to spisuje się dobrze.
Zobaczymy co czas pokaże.
Tył-52zęby.
Przód-13z zamienione na 14
300km=wymiana oleju=50km/h(okazyjnie) takto 45
Już 750km (zmiana modułu na racing) i licznik pokazywał 90km/h(niewiem czy mogę mu ufać)takto spokojnie osiąga prędkość 75-80km/h
w dwie osoby 70km/h(odstawiłem jakiegoś (2t)skuterka)
Przyspieszenie jest ok.
1300km i bez awarii;p
Obcięcie zawirowywacza.
1800km-i jest dobrze (jeździłem przez tydzień na 125 i jak się przesiadłem to tak mi brakowało mocy ah włożyć wkońcu to diabolini;>)
cudownie
mocy przybywaj bo się wykończę...
3020km i sprzet zachowuje się idealnie
tylko te 80km to juz wolno.
3700km jest motor stan idealny;p
No jak coś to Tank Pad - bok bak mi sie rysuje.
Manetki.
Filtr powietrza- polini
Kostka zapłonowa Racing-już zamontowana.
Obcięty zawirowywacz.
diabolini 250ccm(ciecz)daleka przyszłość
Zdjęcie stopki centralnej;p
Odpięcie kostki od blokady stopki bocznej.
Szachownica na szczękach(tylnie koło), aby nie piszczało podczas hamowania.(sprawdza się)
no wybebeszony tłumiczek na wysokich obrotach pracuje bardzo ładnie.
Troche kłopot był z głowicą ale to juz opanowane.
jeździ i jest troche mocniejszy...
skrócony kruciec ssący;p
wypolerowany kanał
Pion/4T/Chłodzony powietrzem/4biegi
Idealne.
Tylnie musiałem troche utwardzić.
Napewno będzie.
Każda jest pamiętna.
Jazda po rondzie- trochę szlifa zaliczyłem.
Teraz to już o dużo zawolno:///
Dobrze dotrzeć i odblokować.
Jeździć non stop.
Nie rozwalić ani zatrzeć.!!!
+cichy(wgl go nie słychać jak jadę z kolegą baraneqq)
+mało paliwożerny
+zrywny
Dojazd z salonu do domu.
A po drodze stacja benzynowa na której to zapomniałem, że stopka ma blokade i jej nie złożyłem. dopiero po jakiś 2min sie zorientowałem.
tanszym paliwie
zzr 600