Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Huta Różaniecka
70 cm3
6 KM
0.00 s
To mój pierwszy motor.Dbam o niego:)
Mam go trzeci sezon i jeszcze mnie nie zawiódł.Gdy go kupiłem miał nastukane na liczniku ponad 22tys km a teraz jest blisko 30tys km i nie odkręcałem żadnej śrubki w silniku.
Jest to model S51 jednak silnik został przerobiony na 70-kę.Jestem z niego bardzo zadowolony.Motor zrywny i szybki:)
Chińskie skutery mogą wąchać dym;D
SIMSON-to mówi wszystko.Kto ma ten wie co ta maszyna potrafi:P
Obecnie tylko silniczek...
W bardzo dobrej kondycji niemieckich oryginalnych częściach:
-wał s70 z wypełniaczami
-cylinder 70/2 wraz z głowicą s70
-tłok 45mm
-kosz sprzęgłowy s70
-wydech sport(nie widoczny na zdjęciu-nowe niebawem)
-gaźnik 16N3-5
-filterek paliwa
-chromowane dekle
-olej przekładniowy HIPOL
-świeca NGK
-amortyzatory tylnie z 5 stopniową regulacją twardości
-przednie seria
Każda podróż tą maszyną daje satysfakcje i radochę;D
-gaźnik BING17 lub AMAL19
-stożkowy filtr powietrza
-skrzynia 5-cio biegowa
-obrotomierz
-zestaw S70 RZT POWER
-kiedyś trzeba będzie odświeżyć lakier
-polerka niektórych elementów
Plusy:
-bardzo mocny jak na simka
-szybko wchodzi na obroty i szybko się zbiera:
I bieg 20km/h
II bieg 45km/h
III bieg 65km/h
IV bieg 85km/h-gdyby miał lepszy gaźnik poszedłby więcej;)
-mało pali
-płynna jazda
-niezawodny
-sprawna elektryka w 100%(światło stopu hamulca przodniego i tylnego;światła krótkie,długie,postojowe,kierunkowskazy,blind,podświetlenie licznika;klakson)
Minusy
-badziewiasty gaźnik
-przetarcia na oryginalnym lakierze
85km/h
Honda NSR 125
Golf IV 1.9 TDI 130KM
JEŚLI HUMOR CI SIĘ ZJEBIE WSIĄDŹ NA MOTOR BĘDZIESZ W NIEBIE;D