Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Chojnik
65 cm3
6 KM
0.00 s
Simson S51 B4
Silnik:
Simson S65/4 TT B4
Cylinder 65cc Tabori Tuning
Tłok jedno ringowy MZA
Wał S50 z wypełniaczami MZA
Sprzęgło 5 tarczowe mokre
Gaźnik 18n1-11 dysza 0,78mm
wydech spawany strojony na 9000 RPM
zębatka zdawcza 17z
Ramo:
polakierowane, zaokrąglony bak, ranty pod kolor karoserii, podgięty stelaż, tylny błotnik przycięty, nad kołem połączony z wahaczem (chodzi razem kołem), przedni obniżony i przycięty, i inne duperele takie jak by nawet podpórka lub tylna lampa...
Dwu-suw 65cc po lekkim tuningu. 4 biegowa skrzynia, platyniaż, sprzęgło 5 tarczowe mokre.
Przód - oryginalny, utwardzony i obniżony o ok 4 cm
Tył - podwyższony - oryginalny, utwardzony
Wypad z znajomym nad wodę ;]
kierunkowskazy Led,
lusterka chromowane łezki,
polerka dekli silnika i w miarę jak tylko będzie możliwe cylindra i lagów a dokładnie ich dolnych części,
W takim stanie zachować go w garażu.
Zakup Suzuki Bandit 400.
Plusy:
+ niezawodność,
+ wygodny,
+ małe spalanie,
+ stosunkowo duża prędkość jak na tą pojemność,
+ ładny wygląd (wg mnie)
+ zwrotny
Minusy:
W sumie minusów nie ma, a jeżeli ma to w tym momencie nie potrafię sobie ich przypomnieć ;] albo je respektuje ;]
O benzynie poniżej 3 zł za litr :]
Suzuki Bandit 400