Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
Skarżysko-Kamienna
50 cm3
1 KM
0.00 s
Komar stał około 20 lat w piwnicy. Gdy miałem 14 lat zacząłem naprawianie tego oto komara i jeszcze dotąd nigdy mnie nie zawiódł. :))
- wymieniona zębatka przednia w silniku aby był większy v-max
- licznik elektroniczny, rowerowy :))
- własnoręcznie robione siedzenie zakładane na bagażnik
- nakrętka na sztyce od jawy cezet 350
- dorabiane tylne podnóżki dla pasażera :D
S38ZB4
Oryginalne
Pierwsza jazda komarem BEZCENNE
Uciekanie komarem przed policją do lasu, a uwierzcie tym motorowerem to wyczyn :D
1. Wymiana łożysk, tłoku, pierscionków, simeringów, wachaczy.
2. Pomalowanie komarka na pomarańczowo - czarny :)
3. Zarejestrowanie KOMARA
4. Rozpoczęcie wycieczek w poszukiwaniu nowych przygód zarejestrowanym komarkiem :)
+Mało pali
-Nie ma
Odpalenie go po 20 paru latach stania w piwnicy :)
Jak narazie 52/h na prostej :)
Tańszym paliwie
----_|-------|_------------------
---|-----------|------------------
---|-----------|------------------
---|--|_|_|_|-------------------
---|--|------KOMENTARZU i na pewno
---|--|------się odwdzięczę
---|O|-------