Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1985 r.
Okolice Tych
49 cm3
1 KM
15.00 s
Elo. Ogara kupiłem od starego dziadka w 2006r. za 400 zł z papierami ale nie ważnym oc:(. W 2007r. Silnik wylądował w motorynce i sprawował sie w niej bardzo dobrze. W 2008 r. silnik znowu powrócił na swoje poprzednie miejsce czyli do ogara. Silniczek sprawuje sie bardzo dobrze. Ale silnik powoli wymaga remontu jeszcze cylinder i tłok są oryginalne ale jak bedę robił remont to dam cylinder 60ccm3. V-max to ok 65km/h
Szkoda mi tuningować taki motor.
A jeśli można to nazwać tuningiem to jest skrócone kolanko:)
Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Typ silnika - 023 DEZAMET
Pojemność - 49,8 cm³
Moc - 1,7 KM przy 4800 obr./min
Stopień sprężania - 8
Gaźnik - GM12F1
Skrzynia biegów - dwubiegowa
Bardzo dobrze chodzi.
Twarde mogło by być miększe
Każda jest pomiętana. Ale najberdziej zapamiętałem :
1. 1 jazda po kupnie
2. jak silnik był w motorynce
3. ostra jazda po lesie ze szwagrem i po bagnach 25.03.2010r.
- Zrobić go na oryginał
- Remont silnika (cały)
- Cylinder 60ccm3
- Nowy wał
Plusy:
- Romet
- Polski
- Prosta budowa silnika
- Wygodny
- Idealny na długie trasy
- Małe spalanie
- Mocny jak na ogarka
- 0 minusów
65km/h na cylindrze 50ccm3
- Tańszym paliwie 1l. za 1gr. :D
- Zarejstrowanie go
- Lepszych drogach