Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Gliwice(Bargłówka)
50 cm3
0.00 s
Seryjnie silnik 2 biegowy(023)
zastąpiony silnikiem 3 biegowym(019) które występowały
w rometach 50-T1. Poprzedni silnik wymagał większego wkładu
finansowego dlatego kupiłem okazyjnie inny któremu trzeba było
poświęcić trochę czasu.
Wizualny:
-Polerka silnika i paru innych elementów,
-przyciemniona tylna lampa
Mechaniczny:
-zmiana silnika na 3 biegowy(019)
-gaźnik K60b
-zębatka przód z13 tył z35(seria 38)
-rozwiercenie gardziela cylindra na 15mm.
Typu 019 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem.
Średnica cylindra 38 mm skok tłoka 44 mm, pojemność skokowa 49,8 cm3.
Moc maksymalna 2.5 KM przy 5200 obr/min.
Cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego.
Gaźnik typu GM13F o średnicy gardzieli 13 mm
(zastąpiony k60b o średnicy gardzieli 15 mm)
3 biegi
Seryjne;)