Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
50 cm3
3 KM
6500 Nm
0.00 s
To mój Romet Ogar 200. Został wyprodukowany na początku 1984 roku (pierwsza rejestracja 26 marca 1984), kupiłem go w ubiegłe wakacje roku od pierwszego właściciela za 300 zł.
Jedna wielka picera
Oprócz tego odchudzony tłok i ścięta nóżka tłoka od strony kanału ssącego
Czechosłowacki silnik JAWA 223, o poj. 49,8 cm3 i mocy 2 KM przy 4500 obr/min (silnik zablokowany na polski rynek) lub 3,5 KM przy 6500 obr/min (silnik na czeskim rynku). Silnik w moim Romecie jest seryjnie odblokowany na czeskie normy (czyli wyszedł z fabryki bez większości blokad) - oryginalny króciec z przelotem o średnicy 17 mm, dysze 68 i 38, brak podkładki pod głowicą, tłok 2 pierścieniowy, wyprzedzenie zapłonu 1,8 mm przed GMP. Osobiście skróciłem kolanko i założyłem zębatkę zdawczą 12 zębów.
Jak na jawke dobrze chodził.
Przód: widelec teleskopowy o skoku 65 mm, niestety pozostawia wiele do życzenia.Tył: wahacz + amortyzator teleskopowy o skoku 50 mm. Jak dla mnie ok.
Plusy:
+ Posiada dokumenty
+ Części zamienne bardzo tanie i dostępne
+ Ładny
+ Polski
Nie ma minusów