Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Leżajsk
49 cm3
0.00 s
Moja pierwsza maszyna :) Otrzymałem ją w stanie troszke odbiegającym od normy przedwtawionym na fotkach :P Oczywiście nie obyło się bez kilku godzin spedzonych smarze i pyle.
co do elektryki zmienione zostało kilka dorbnostek:) instalacja (kładziona po swojemu): 6V aku 10Ah, modul zapłonu (made in kumpel), kierunki na mocowaniech od sima skroconych nieiwem z czego ale 4:P, przełącznik z jawy 350, na schowku stacyjka i włącznik swiateł + jeden ukryty jeszcze nieiwem na co, lampa z tyłu była ledowa ale teraz sie pobzuło i jest żarówka 12V5W, klakson od kumpla na 6V, wstawiłęm kontrolki i to chyba tyle...
silnik hmm.... silnik mam wlozony od jawki kupiony na zlomie w sezonie 2007 zmieniony został cylinder, tłok, pierścienie. Co do "tuningu" to tuning tłoka (skrócenie nóżek 2mm od strony gaźnika 1mm od tłumika, wypolerowanie od srodka i od góry ), wieksze dysze ale niewiem jakie na oko wieksze od moich starych, skrocenie króćca ssącego razem z rozwierceniem i wypolerowaniem od srodka, skrocenie kolanka i wywiercenie dziurki w dławiku, stożek
znaczek ROMET ukradłem koledze z roweru :P dodaje z 50KM i obniza spalanie:P
2T odblokowany
kaganiec (miałęm problem z wyrobionymi grintami w cylku od tłumola to pokumałem i jest dzieło z KO i preta gwintowanego:) działa świetnie POLECAM!!!)
skrzypiące:P oponka tył od chart, stopka boczna od chyba WSk
Leżajsk-Brzozów 112km razem z kumplem na innym O200
zachować na zawsze.
plusy: tanie części, spalanie, małą awaryjnośc
minusy: O200 niema minusów
... krainie benzyną i olejem płynoncej gdzie zużycie materiału nie istnieje a prawdziwe MOTÓRY żyją wiecznie :)