Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Konin
55 cm3
3 KM
2 Nm
0.00 s
Motor został przerobiony według własnego pomysłu, elektryka została przerobiona od podstaw, cewki zostały przewinięte drutem 0,85mm, dają one
teraz około 40W i 12V. W motorze zostały zamontowane kierunkowskazy co
znacznie ułatwia jazdę. Przednia lampa została zamontowana od Rometa
Charta, a w niej żarówka 25/25W, tylna lampa jest od simsona ponieważ
potrzebowałem lampy która jest na dwie żarówki, jedna na światło pozycyjne,
a druga na światło stop. Licznik został zamontowany od simsona, jest on
podświetlany niebieską diodą 10 mm na 12V, podświetlenie rejestracji także jest, ale już dwoma diodami co daje bardzo fajny efekt w nocy. W motorze został założony akumulator 12V 5Ah do tych wszystkich urządzeń o których pisałem wyżej.
j/w
fabryczny, odchudzony tłok, zestaw 60cm3 (55), splanowana głowica o 1,4mm
fabryczne
z kumplem wybraliśmy sie 10km za miasto, pękło mi zabezpieczenie sworznia w tłoku i tłok sie zblokował w cylindrze.... bez holowania sie nie obyło dobrze ze kumpel ma sima to nie było problemów :D
jeszcze pare lat posłuży..... ;p
+ nie ma takiego drugiego w Koninie
+ zestaw 60cm3 (55)
+ elektryka 12V
+ wszystkie przeróbki zrobiłem sam
+ mało pali i praktycznie niezawodny
- troszkę twarde zawieszenie ale da się wytrzymać
trasa 80km bez żadnej awarii...
VW Golf IV