Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
___________
70 cm3
6 KM
7 Nm
0.01 s
Zenona tzn. tego oto Simka S51 B na zdjęciach po prawej kupiłem 18 kwietnia 2009. Ciężko było nim ruszyć tak by nie stracił przyczepności. Realna prędkość maksymalna wynosiła około 85, 90 z górki(na licznik Zenona 95). Poprzedni właściciel założył też wał S70. Jednak w wakacje 2010 coś zaczęło się sypać, dlatego zrobiłem mu generalny remont. Wał, cylinder, łożyska, simeringi, praktycznie ze starego silnika zostały tylko połówki ;) Zamontowałem też skrzynię 4b (nareszcie!!!), dorobiłem stacyjkę przy kierownicy (mój simek to najstarsza z możliwych wersji, nie posiadał stacyjki), lakier metallic z palety Daewoo, zrobiłem ładowanie, cała instalacja położona od nowa. Teraz tylko dotrzeć...
Cylinder S70(średnica tłoka 45mm, skok 44mm), wał S70, zębatka 17z z przodu, gaźnik AMAL 19T, opona od rometa komarka(nie jestem z tego dumny ale fajnie wygląda jak motor ma małą oponę z przodu i dużą z tyłu), zielone podświetlenie przedniej lampy, światła pozycyjne z tyłu i z przodu diodowe, stop diodowy, sygnał dźwiękowy od Jawy CZ 350, stacyjka przy kierownicy
4 biegowy, zapłon platynkowy
Bardzo dobre
Gosprzydowa... Koledzy wiedzą o co chodzi... Kupa śmiechu
Brzesko, zerwany łańcuch, kolega holował mnie 20 km simsonem 60ccm pchając mnie nogą ;D
Lać paliwo i jeździć ;)
+zrywny
+mocny
+szybki
+nie ma minusów
80 km/h przy spokojnej jeździe, z górki pewnie więcej poleci...
bezstresowym użytkowaniu Zenona i tańszym paliwie