Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Harbutowice
70 cm3
8 KM
7 Nm
1.00 s
Jest to simson S51 z 1989 r. Maszyna mnie nigdy nie zawiodła.
W dniu 04.05 2011 Simson został SPRZEDANY.
.
-Cylinder S70/4 strojony na 9500 rpm by Kaalli
-wał s70 MZA z wypełniaczami (polerowana korba)
-tłok MZA K20 (podcięcia)
-Amal 19, dysza 75 (na zdjęciach jeszcze 16n3-4)
-Tłumik pseudo sport (wiem, ze to porażka, ale już nie długo...)
-podwójny docisk sprzęgła (1,5 i 1,6)
-łożyska na wale KOYO C3 (teflonowe gniazda kul)
- bezpieczna stacyjka przy kierownicy
WSZYSTKO ROBIŁEM SAM ! :D
W planach :
-Membrana
- Spawak
- Ducati Energia
Chwilowo jeszcze Symetryk...
Wymienione zostały cześć (na nowe):
-wał S70 MZA (polerowana korba) z wypełniaczami
-cylinder S70/4 by Kaalli
-głowica S70
-Amal 19 (na zdjęciach jeszcze 16n3-4)
-zapłon
-kosz sprzęgłowy S51
-docisk, tarcze
-ośka od startera
-zębatki startera
-kopniak
-łapka zmiany biegów
-łożyska na wale
-simeringi
- i wiele innych drobnych szczegółów...
Przód : Simson SR (5,5 ccm dłuższego od S51)
Tył : ETZ 150 (regulowane)
Simson dzięki temu zawieszeniu jest sporo wyższy niż seria.
Godz 21 (15.08.2009)powrót na flaku do domu z rudnika (około 7km) felga już do wymiany ;/
-Wymienić tylne koło (bo troszkę ^^ bije)
Same plusy ++ :D
a są dwa małe minusy:
-Coraz mniej simaczy na polskich drogach
-mało która dziewczyna ogląda się za simsonem
V-max 90 km/h na prostej
R1