Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
I tak nie traficie
50 cm3
3 KM
0.00 s
Kupiony w zeszłym roku na początku wakacji.Miał zepsuty zmieniacz biegów,a poza tym chodził dobrze wymagał małych regulacji.Po sezonie został wymieniony zmieniacz biegów i kilka dupereli w silniku.Został pomalowany i czeka na złożenie.
JUŻ ZŁOŻONY!!
Muszę jeszcze dokupić pokrowiec na siedzenie,okapnik od gaźnika i naklejki.Fotka na dole przedstawia ogarka przed malowaniem.
Jak już jesteś pozostaw komentarz.Odwdzięczę się.
SPRZEDAM!!!Info GG 10139530
Wizualny to na pewno Owiewka(zależy od humoru,czasem ją zakładam,a czasem zdejmuję) a techniczny to rozblokowanie silnika(nie całkowite)
Jawa 233 po wymianie zaworka w gaźniku,regulacji gaźnika i zapłonu chodzi jak burza.
Dosyć miękkie nie mam szczególnych wymagań w tej kwestii.Ważne że w miarę dobrze się spisuje na naszych drogach.
Jak go kupowałem:)Jazda próbna i na skrzyżowaniu(500m od domu poprzedniego właściciela)nawalił zmieniacz(jedynki nie dało się wbić).Musiałem go pchać na dobry początek niedaleko lecz pod górę:D Tego nie zapomnę.
20.IV.2009.
Pechowy dzień miałem.Pojechałem na pole zmienić ojca.Miałem odłączony w lampie kabel od gaszenia.Jechałem po polnej drodze motor podskoczył i kabel zwarł się z masą.Pech chciał,że nie wziąłem ze sobą śrubokręta.Musiałem go pchać 1,5km do domu(z czego0,5km po piachu) żeby odkręcić klosz i przypiąć ten zakichany kabel.W ten dzień było jeszcze sporo przygód,ale ta mnie najbardziej wkurzyła.
16.V.09
Ogar pierwszy raz naprawdę mnie zawiódł.Jechałem na ognisko klasowe.Jakiś kilometr od domu spadł mi łańcuch.Mam wyłamaną tą ściankę między zapłonem a zembatkom zdawczą.Zanim zgasiłem silnik łańcuch wpadł do zapłonu i zniszczył cewkę zapłonową.Podłączyłem więc do zapłonu cewki świetlne i mogłem jechać,ale nie miałem świateł,a bałem się bo miałem do przejechania jakieś trzy kilometry i to na domiar złego koło posterunku i miejsca gdzie często stoją.Na szczęście tego dnia nie stali i dojechałem szczęśliwie na miejsce.
Utrzymać w jak najlepszym stanie.Może założyć obrotomierz,jakąś stacyjkę i chyba tyle na razie.
Aha jakby ktoś wiedział jak się podłącza stacyjkę od WSK-i do Ogara to prosiłbym o kontakt.GG 10139530
+Mój
+Raczej nie dużo pali
+Silnik w bardzo dobrym stanie
Minusy są,ale znikome.Ja po prostu lubię ten motor i nie zwracam uwagi na minusy.
Jakichś szczególnych osiągnięć nie ma.
Tańszym paliwie
Charciku
Jawie350 TS
Warszawie M20 i wiele innych zabytkowych pojazdach