Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
50 cm3
4 KM
0.00 s
Simek po kapitalnym remoncie w 100% oryginalna 50 , stan igła, delikatny tuning optyczny, poprawienie wyglądu,mowy lakier, w 90% Simek jest nowy wymienione prawie wszystko na nowe:)Na wszystko wydałem grubo ponad 2tys.
Tuning optyczny:
-naklejki
-siatka
-klosze
-polerowany silnik
-malowanie felg
-amortyzatory
-emblemat
-migacze diodowe
Silnik:
oryginalne 50ccm, zrywny, niezłe osiągi, małe zużycie paliwa, mała awaryjność :D
Wymienione w Silniku:
-cylinder
-tłok
-głowica
-gaźnik
-łożyska
-cewki
-kondensator
-starter
-zimeringi
-platynka
-zębatka
-tarcze sprzęgła
-czujnik luzu
-skrzynia biegów-regeneracja
-iskrownik
-cewka WN
-wybieraki
-układ napędowy
- i wiele drobiazgów
Zawieszenie Oryginalne po regeneracji i malowaniu
Wiele
Ulepszanie, eksploatacja
Plusy:
-mała awaryjność
-duża dostępność wszystkich części
-dobre osiągi
-manualna skrzynia biegów
-niskie spalanie
-duża moc
-duży uciąg
Minusy:
-jak dla mnie nie ma
osiągi bardzo dobre jak na 50 lepsze od wielu nie udanych 60 i tanich skuterów. V-max bez żyłowania i niszczeni silnika 70-75km/h. Możliwość zwiększenia V-max kosztem mocy na dzień dzisiejszy ustawienia optymalne:)
Marzę o:
-Paliwie po 2zł