Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Białogard
50 cm3
3 KM
3 Nm
5.00 s
Dnia 8.03.09 r. zakupiłem (za kwotę aż 150 złotych) kolejnego myśliwca produkowanego w oczywiście w Bydgoszczy. Stan oceniam 3/6. Jest w oryginalnym stanie, ma dużo oryginalnych części w dobrym stanie, lecz wiadomo posiada kilka braków np. licznik, kierunki itp. Ogólnie moto jest od 1 właściciela. Chart stał w dziurawej stodole... silnik jest kompletny i nie grzebany, lecz stoi (nie było wkręconej świecy i zapewne zardzewiała tuleja...). 5 kg kurzu ale mniejsza z tym. Mam potwierdzenie zgłoszenia do rejestru, wszystko 100% na legalu. Posiadam do niego zieloną PLASTIKOWĄ tablice rejestracyjną z białymi plastikowymi numerami i literami ! Można powiedzieć że mały rarytasik. Niestety nie posiadam do niego kluczyków i nie mogę dostać się do lewego schowka. Moduł w środku jest na bank, stacyjka również jest i co najważniejsze sprawna! (sprawdzałem swoim kluczykiem). Gdzie nie gdzie pojawiła się rdza ale to normalne, moto stało ok. 9-10 lat nie używany, nie ma dużego przebiegu. Siedzenie w miarę dobrym stanie, nie porwane. Lampy są, brak prawego przełącznika i manetki gazu, gaźnik posiada 14MC z oryginalną gumą filtra ! Bak ma lekkiego wgniota ale to jest do zrobienia. Posiadam do niego dokumentacje. Mógłbym więcej wypisać ale nie mam już ochoty. Zdjęcia przedstawiają stan zaraz po kupnie. Wkrótce więcej zdjęć !!!
Całość uległa wyczyszczeniu. Teraz czeka mnie piaskowanie, malowanie i zbieranie poszczególnych brakujących części. Składam nowe koła od podstaw, talk samo z ramą oraz silnikiem, który miał przejechane może 500-1500 km od nowości. Cały Chart ma też tyle przejechane, cały swój żywot stał, prawdopodobnie dlatego że spalił się moduł zapłonowy ( w tamtych czasach ciężko było dostać nowy moduł). Cylinder był pordzewiały, został oczyszczony zresztą jak cały silnik i doprowadzony do stanu używalności. Można jeszcze dostrzec na tulei poziome rysy od honowania (widać do którego miejsca stał tłok).
/////////////////////////
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Rama, bak i boczki zostały wypiaskowane. Wiele elementów dałem na galwanizerię.
Silnik mam już praktycznie w całości NOWY, będzie składany na NOWYCH częściach ZMD. Do zupełnie nowego silnika brakuje mi pokryw silnika i cylindra ale są one w stanie celującym więc nie ma potrzeby wymieniać! Nawet każda śrubka, nakrętka czy tulejka jest nowa i oryginalna ZMD.
Więcej zdjęć i opisów można zobaczyć na: !!!>>> http://skroc.pl/2467
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Więcej zdjęć: http://slawek90.fotosik.pl/albumy/670890.html
Absolutnie brak - nie będzie !
Oryginalny, lecz wymaga remontu, ponieważ jest zblokowany. Trzeba rozebrać, wyczyścić i złożyć na nowych częściach ZMD, które posiadam do tego silnika.
///////////////////////////////
Zamontowany został zupełnie NOWY silnik, który złożyłem własnoręcznie na NOWYCH ORYGINALNYCH częściach ZMD !!! Są nawet nowe kartery, wał, gaźnik, iskrownik itp. każda śruba, nakrętka czy tulejka jest fabryczna !!! Elementy metalowe tj. stopka biegów i kopniak zostały poniklowane !!!!
--------------------------------
CHART został odrestaurowany na full oryginał i posiada zerowy przebieg (1,6 km nabite w fabryce, przy sprawdzaniu licznika) !!! Posiada wszystkie gadżety, które są już bardzo ciężkie do zdobycia !!!
Odnowione.
Jak po niego jechałem 200 km :)
Wstawić do pokoju i utrzymywać go w takim stanie w jaki jest obecnie.
Plusem jest jego odnowa. Minusów ten pojazd nie posiada.
Wystarczy że jest :)
O kolejnych Chartach, które mogą uratować od zezłomowania !