Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Leżajsk
51 cm3
3 KM
0.00 s
Simsona składałem z wielu części, kupowałem wszystkie elementy od poszczególnych osób, silnik pochodzi z z mojej poprzedniej motorynki, w tym roku przeszedł on Remont i Lakierowanie. Tak chciałem go zrobić, podoba mi się taki jak jest, i już, wprowadziłem w nim kilka zmian, jeszcze czeka go założenie błotnika tył i może nowa guma na tył.
Jak na razie optyczny, lekko zmieniona linia Nadwozia, zmienione oświetlenie Tył, z ori na lampki rowerowe,lampa przód od starego S50, żarówka przód, Niebieska (świeci na biało), tłumik przerobiony na AOA1
Silnik dwusuwowy czterobiegowy, chłodzony powietrzem.
Standard S51, 4 stopniowa skrzynia biegów, zmieniony gaźnik z 16N3-4 na 16N-1, przeprowadzony remont silnika:
-zmiana wału
-nowy Zapłon 12V
-zębatka zdawcza: Z17
-nowe tarcze sprzęgłowe
-łożyska
-nowe magneto
czeka go zmiana kosza sprzęgłowego na S51 lub na S70, cylka na 50 może 60ccm, bo jak na razie na starym to brakuje mu mocy, nie ma czym za bardzo wyprzedzać, tak więc poprzedni właściciel nie zadbał o to, więc na mnie spoczywa poprawienie jego stanu, jeszcze czeka go zmiana DEKLA MAGNETA ponieważ stare jest pęknięte
Seryjne, z tyłu z 4-stopniowa regulacja.
-Ogumienie
*przód 2,75 x 16
*tył 3.00 x 16
Tył sprawuje się dobrze dopiero przy 2 osobach, wtedy super chodzi.
Śnieg, -15`C, do domu 15 km, a tu jadę sobie o on powoli zwalnia, zwalnia i nagle zgasł, po kilkukrotnej wymianie świecy powoli z biedą dojechałem do domu, paliwo ciekło z gaźnika, ale co się okazało to że, po rozebraniu gaźnika zauważyłem 3 leżące na dnie dysze, wykręciły się, a więc, założyłem i dokręciłem je, odpaliłem go a on jak nowy, zapalił bez problemów.
Ukończyć w pełni remont silnika, i śmigać jak należy wolny w przestworzach, później prawko i większy sprzęt 2 kołowy
może jeszcze jakiś SWAP może silnik MZ 150 lub coś z półki SUZUKI, YAMAHA, HONDA
No to może najpierw plusy:
-szybki jak na swoją pojemność
-lekki
-duża możliwość robienia trików na nim
-w miarę tanie części
-mało pali
-daje radę sobie
no to teraz minusy:
-lubi się psuć często, jak nie świeca, to kondens, samie pierdoły, no to tyle minusów
70 km na prostej, ze starym koszem sprzęgłowym, na starych zębatkach
-tańszym paliwie
-lepszych drogach
-większej prędkości
Większym sprzęcie, i oczywiście prawko